چرا لیپوماتیک

چربي‌هاي اضافه بدن هميشه مانعي براي تناسب‌اندام و داشتن ظاهري زيبا هستند. امروزه روش‌هاي زيادي براي از بين بردن و برداشتن اين چربي‌هاي مزاحم به وجود آمده‌اند که هرکدام از آنها روش خاص خود را براي از بين بردن چربي‌ها دارد؛ عمل ليپوماتيک يکي از جديد‌ترين روش‌هاي خارج کردن بافت‌هاي چربي از بدن است که به‌تازگي وارد حوزه پزشکي شده است، روش‌هاي قبلي مانند ليپوساکشن و ليپوليزر، بافت‌هاي چربي را به‌صورت موضعي و با استفاده از مکش از بدن خارج مي‌کرد. روش‌هاي قديمي‌تر ليپوساکشن به همراه خونريزي و تورم و درد بود و ميزان چربي کمتري نيز در هر بار خارج مي‌شد و در اغلب مواقع نياز به بيهوشي نيز داشت.

روش جديد ليپوماتيک
يک روش جديد و بسيار کارآمد، از بين بردن چربي‌هاي اضافي بدن است که علاوه بر خارج شدن حجم بالايي از بافت‌هاي چربي در يک جلسه‌، با کمترين درد و خونريزي همراه بوده و نيازي به بيهوشي نداشته و به‌صورت سرپايي صورت مي‌گيرد.

تکنيک خارج کردن چربي به روش ليپوماتيک
در اين روش به جاي اشعه از حرارت و لرزش‌هاي فيزيکي ‌توسط دستگاه ليپوماتيک استفاده شده و پس از آزادسازي بافت‌هاي چربي توسط دستگاه از بدن خارج مي‌شوند‌، ليپوماتيک يک روش ايمن بوده و تقريبا بدون درد و خونريزي است. ليپوماتيک کاملا بي‌خطر بوده و آسيبي به ساير بافت‌هاي عصبي و عضلاني وارد نمي‌کند، معمولا هدف اصلي در استفاده از اين روش، نه کم کردن وزن بلکه فرم‌دهي و تغيير ساز و حجم است. ‌نتايج به‌دست آمده رضايت‌بخش بوده و عارضه‌اي ندارد. ليپوماتيک مانع از شل شدن و افتادگي پوست شده و به‌دليل عدم استفاده از اشعه براي خانم‌هاي باردار نيز مناسب است.
منبع: الو دکتر