راهنمای دکوراسیون سفید برای آشپزخانه

جذابیت ساحلیاین آشپزخانه از زیبایی ییلاقی برخوردار است و سینک سرامیکی آن به سبک خانه های مزرعه است. یک جفت لامپ آویز هم به سبک مدرن آن می افزاید. حوله ای با طرح طناب و گره به سبک دریایی در تصویر دیده می شود که با سبک این خانه هماهنگی دارد.
دکوراسیون آشپزخانه ییلاقیاین آشپزخانه سبک شهری و ییلاقی را با هم دارد. کابینت ها به رنگ عاجی هستند و از آجرهای سفید برای دیوار پشت اجاق استفاده شده است. پیشخوان ها از جنس گرانیت سیاه هستند. دیوارهای زرد، پرده های چهارخانه آبی و کفپوش چوبی به جذابیت های روستایی خانه می افزایند.
گیرایی سبک دریاییدر این آشپزخانه ساحلی، باریکه ای از کاشی های شیشه ای آبی، گیرایی بصری را در میان کابینت های سفید و گران افزایش می دهد. صندلی های چوب گردو و لوستر زیبایی هم در این آشپزخانه وجود دارند.
سفید روی سفیددر این آشپزخانه سفید و جادار از سایه های سفید و طوسی برای تأثیر بیشتر استفاده شده است. پیشخوان های مرمری مکمل 
آشپزخانه شیککاشی های دیوار-به-دیوار به این آشپزخانه نمایی تمیز و شاداب می دهند. فضای اکثراً سفید این آشپزخانه با رنگ های طلایی برخی قسمت ها از جمله ساعت دیواری و دستگیره های کابینت ها و یک جفت لامپ آویز سفید و طلایی، تزئین شده است.
ترکیبی مدرنسقف تاقی و دیوارهای سفید روشن به این آشپزخانه حس جادار بودن می دهد و بخش های چوبی مثل قاب پنجره و لوازم خانگی و قفسه زیر پیشخوان، فضای این آشپزخانه را با حالت روستایی خود، تلطیف می کنند.ن
آشپزخانه ای با نمای اتاق نشیمندر این آشپزخانه پنجره ای که در بالای سینک قرار دارد، نمایی از اتاق نشیمن با گیاهانی که در آن هست، می دهد. سینک به سبک آشپزخانه مزرعه و پیشخوان ها از جنس مرمر هستند.
نمایش هنریسه قفسه شناور چوبی این آشپزخانه، فضایی برای نمایش آثار هنری فراهم می کنند. زمینه سفید آن، شامل دیوارهای مرمری، کابینت های رنگ شده و یک کابینت جزیره ای بزرگ با دو لایه پیشخوان مرمری می شود.
خلوتگاهی شیکاین آشپزخانه یک پژوهش مینیمالیستی سفید است که شامل کابینت سفید و اجاق رومیزی و پیشخوان مرمری می شود.
آشپزخانه نقلیدر این آشپزخانه یک میز گرد به عنوان ایستگاه آماده سازی غذا و میز ناهارخوری وجود دارد؛ پایه آن از جنس فولاد ضدزنگ است که با باقی وسایل آشپزخانه همخوانی دارد، از کابینت های فولاد ضدزنگ گرفته تا قفسه ظروف فلزی و لوازم خانگی سفید. کفپوش از جنس کاشی چوب پنبه است.
قدیمی و نواین آشپزخانه هم ماهیت تاریخی و هم سبک مدرنی دارد. این اتاق از سقف تا کف به رنگ سفید نقاشی شده است و گچبری های تزئینی روی سقف نصب شده است. لوستری از وسط گچبری های مرکزی سقف آویزان شده است و میز چوب گردوی آنتیکی در کنار یک جفت صندلی بی رنگ در وسط اتاق جلب توجه می کنند.
سیاه و سفید و روستاییدر این آشپزخانه، کابینت های سفید و پیشخوان هایی از جنس سنگ صابون و کفپوش شطرنجی خودنمایی می کنند. ستون چوبی تعبیه شده در اینجا و چهارپایه فلزی به فضای شیک و صنعتی نمای این آشپزخانه زیبایی خاصی بخشیده اند.