با تمام کاربردهای تزریق چربی آشنا شوید

تزريق چربي در اعضاي بدن
تزريق چربي در مناطق مختلف بدن به 2 دليل عمده انجام مي‌گيرد:
به دليل نواقص يا غيرقرينگي‌هاي مادرزادي
به دليل نواقص ظاهري ناشي از انجام اعمال جراحي قبلي

به کمک تزريق چربي مي‌توان گودافتادگي‌هاي ناشي از جاي عمل‌‌هاي مختلف را ترميم کرد. به غير از موارد ترميمي ذکرشده، تزريق چربي راه بسيار مناسبي براي افرادي است که از لاغري دست‌ها، مچ‌ و ساق پا، ران يا فرم نامتناسب پايين تنه، گودافتادگي‌هاي کنار پايين تنه و حتي غيرقرينگي اندام‌‌ها شکايت دارند. با تزريق چربي با کمترين عارضه مي‌توان اندامي متناسب و کاملا طبيعي با ماندگاري طولاني ايجاد کرد

مشکلات دست افراد مسن
يکي از مشکلات دست افراد مسن، تغيير رنگ و لک‌هاي پوستي است. اين مشکل تاحدي با تزريق چربي قابل جبران است ولي استفاده از ميکرودرم ابريژن، ليزرهاي کاهش‌دهنده لک‌هاي پوست و کرم‌هاي برطرف‌کننده لک، کمک بيشتري براي رفع اين مشکل مي‌کند.

تزريق چربي مچ و ساق پا
از ديگر مناطقي که به صورت تجربي و براي اولين‌بار توسط دکتر توراني اقدام به تزريق چربي در آن ناحيه شده، مچ و ساق پاها بودند. کساني که از پاهاي لاغر و مچ‌هاي باريک پا شکايت دارند، با تزريق چربي در اين مناطق مي‌توان رضايت آنها را جلب کرد. ساق پاها از مناطقي است که اگر دچار لاغري باشد اصلاح آن با پروتز نه امکان‌پذير است و نه به مصلحت. در مورد افرادي که پاهاي بسيار لاغري دارند يا حجم چربي مورد نياز براي تزريق پا در حد کفايت نباشد، مي‌توان يک يا دو بار تزريق چربي را تکرار کرد و هر بار پاها پرتر و زيبا‌تر مي‌شوند. مواردي از جاگذاري اعمال جراحي قبلي روي ساق بوده‌اند که با پر کردن فرورفتگي‌ها با تزريق چربي، تا حد زيادي رضايت متقاضي به دست آمده است.

ماندگاري چربي در پايين‌تنه
ميزان ماندگاري چربي در تزريق پايين‌تنه بسيار خوب و رضايت‌بخش است. فرم بسيار طبيعي و يکدست آن از ديگر مزاياي تزريق چربي اين ناحيه است. نتايج فرم‌دهي پايين‌تنه و کناره‌هاي ران با انجام تزريق چربي بسيار بهتر از پروتز گزارش شده است.
منبع: الو دکتر