آیا فمی‌لیفت روشی ایمن است؟

بله، به اين دليل که اين روش يک درمان بدون جراحي است و نياز به هيچ استراحت مطلقي ندارد، ،آن را جايگزين روش‌هاي سنتي جوانسازي واژن مانند واژينوپلاستي مي‌کند.
چگونه تنگي واژن بدون جراحي انجام مي شود؟
يک پروب مخصوص در داخل واژن وارد مي‌شود که پرتو نور به اپتليوم واژن در جاييکه مورد هدف براي توليد کلاژن جديد است نفوذ مي‌کند. بسياري از بيماران مي‌گويند اين درمان بسيار راحت‌تر از انجام پاپ‌اسمير است.
آيا پس از انجام فمي ليفت نياز به استراحت است؟
همه بيماران به مدت کوتاه به فعاليت روزانه و عادي پس از اين روش بر خواهند گشت. با اين وجود، رابطه جنسي تا مدت 5 روز نبايد انجام شود.
چگونه من بدانم که انتخاب مناسبي براي انجام تنگي واژن هستم؟
تنگي واژن يک روش ايمن براي بيشتر زنان از جمله ساير مشکلات واژن مانند افتادگي (پرولاپس) واژن، بي‌اختياري ادرار، اندومتروز و درد لگن است. همچنين ايده‌آل براي زناني است که به تازگي زايمان انجام داده‌اند؛ مخصوصا افرادي که مي‌خواهند بچه بيشتري را داشته باشند.
آيا اگر يائسه باشم براي رهايي از خشکي واژن مي‌توانم کانديد شوم؟
تنگي واژن با ليزر بسيار ايده‌آل براي زنان پس از يائسگي است. فمي‌ليفت توليد کلاژن را افزايش مي‌دهد و باعث ترميم واژن شده که باعث جواني آن مي‌شود که با يائسگي از دست رفته است. زنان گزارش دادند که با اين روش خشکي واژن بهبود يافته و درد مرتبط با نفوذ آلت تناسلي کاهش مي‌يابد. ليزر واژينال
آيا عوارض جانبي وجود دارد که بايد از آن مطلع شويم؟
زنان پس از انجام فمي‌ليفت بايد افزايش احساس و لذت در واژن را پس از هر درمان انتظار داشته باشند. خشکي واژن بهبود مي‌يابد و ارگاسم ممکن است شديدتر شود. خطرات مرتبط با اين روش حداقل است. برخي از زنان ممکن است ترشحات آبکي يا لکه‌بيني را براي يک يا دو روز تجربه کنند. هر گونه نگراني‌هاي خود را مي‌توانيد با مشاره با متخصص برطرف کنيد.
منبع: ايده آل