پیازدرمانی برای مشکلات زنانه

پیاز درمانی

این نسخه از ابداعات «پروفسور ابراهيم عدنان سراج اوغلو» است که آن را برای درمان یائسگی زودرس خانمها، میوم های کوچک و متوسط رحم، ترشّحات و عفونت های واژینال، بی نظمی های قاعدگی، کیست های تخمدانی و تخمدان های پلی کیستیک، تنبلی های تخمدانی، بعضی از انواع نازایی و بسیاری دیگر از ناراحتی های زنانه موثّر می داند. او ادعّا می کند که بعد از طرح اين روش درماني، بسياري از افرادي كه به علت ناباروري بچه دار نمي شدند با استفاده از اين درمان توانستند از اين موهبت الهي برخوردار شوند.

از آنجا که منطق این روش ساده درمانی را مناسب و موافق با طبّ سنّتی خودمان دیدم و از سویی بانوانی که با استفاده از این روش به نتایج مطلوبی رسیده اند کم نبوده اند، آن را برایتان نقل می کنم امّا بر اساس تجربيات خويش نكات و توضيحاتي به آن افزوده ام كه عملا آن را كاملتر و موثرتر از نسخه اصلي مي كند.

نکته مهم این است که چون این نسخه، نوعی پاکسازی بدن از مواد زائد است حتی انجام آن در زنان سالم نیز اشکالی ندارد.

توصیه بسیار مهم: به بانوانی که به دلیل ناباروری قصد انجام پیازدرمانی را دارند توصیه می کنم که حتما مقاله ذیل را نیز مطالعه کنند:

روش تهیه و استفاده

روزی دو بار، ده دقیقه قبل از ناهار و شام، باید این نوشیدنی را میل کنید. بنابراین حدود نیم ساعت قبل از ناهار و شام، درست کردن آن را شروع کنید:

دو لیوان متوسّط آب بدون کلر را بجوشانید. دو عدد پیاز متوسط زرد رنگ را پوست بگیرید.( فقط آخرین لایه پوست پیاز که خشک شده است را دور بریزید.) پیازها را به ۴ یا ۶ قسمت خرد کنید و داخل آب در حال جوش بیاندازید. چون با این کار، آب از جوش می افتد کمی صبر کنید تا دوباره جوش بیاید. پس از جوش آمدن دوباره، درب ظرف را ببندید تا ۵ دقیقه بجوشد و سپس شعله را خاموش کنید. محلول را صاف کنید و صبر کنید تا کمی ولرم شود و ۱۰ دقیقه قبل از ناهار آن را بنوشید. به همین ترتیب، ۱۰ دقیقه قبل از شام نیز نوشیدنی را به صورت تازه تهیه کرده و بنوشید.

طول مدت درمان

این درمان باید در سه ماه متوالی در قالب دوره های 15 روزه به این صورت انجام شود که از روز پنجم قاعدگی شروع شده تا ۱۵ روز بعد ادامه پیدا کند.

تذكّر مهم:
الف- زنان يائسه يا زناني كه به دلايل ديگر پريود نمي شوند مي توانند به يكي از اين دو پيشنهاد عمل كنند:

1- در هر ماه، 15 روز درمان كرده 15 روز استراحت بدهند. البته بايد اين دوره ها منظم باشند و مثلا اگر دوره اول را از دهم آبان شروع كرديد و تا 25 آبان ادامه داديد، دوره هاي بعدي را هم از دهم آذر و دهم دي شروع كنيد.
اگر در حين اين نحو درمان عادت شديد، دوره بعدي را از روز پنجم قاعدگي شروع كنيد. ولي اگر بعد از يك بار عادت باز دچار تاخير پريود شديد مي توانيد با رعايت همان فاصله 15 روزه از پايان دوره قبلي، دوره جديد را شروع كنيد.
اگر در حين يك دوره درماني، پريود شديد(مثلا 7 روز بعد از شروع يك دوره از پيازدرماني عادت شديد) آن را يك دوره كامل حساب كنيد و دوره بعدي را از روز پنجم قاعدگي شروع كنيد.

2- درمان را سه ماه به صورت مداوم انجام دهيد.
مجددا تذكر مي دهم كه در اين روش هم:
اگر در حين درمان عادت شديد، دوره بعدي را از روز پنجم قاعدگي شروع كنيد. ولي اگر بعد از يك بار عادت باز دچار تاخير پريود شديد مي توانيد با رعايت همان فاصله 15 روزه از پايان دوره قبلي، دوره جديد را شروع كنيد.
اگر در حين يك دوره درماني، پريود شديد(مثلا 7 روز بعد از شروع يك دوره از پيازدرماني عادت شديد) آن را يك دوره كامل حساب كنيد و دوره بعدي را از روز پنجم قاعدگي شروع كنيد.

ب- زناني كه پريودهاي كاملا نامنظم و غيرقابل پيش بيني دارند اگر حدّاكثر در طول يك دوره 40 روزه، يك بار عادت مي شوند(هرچند نامنظم)، به روش مقاله(شروع از روز پنجم قاعدگي) عمل كنند. ولي اگر فاصله عادت ها طولاني تر است مي توانند به شيوه بند الف عمل كنند.

ج- اگر با شروع پیازدرمانی نظم عادت شما دچار اختلال شد، مثلا عادت به جلو افتاد، عادت جدید را مبنای ادامه درمان قرار دهید.