موثرترین روش برای کوچک شدن شکم

همه افراد از انباشته شدن چربي دور شکم نگران مي شوند،اما نمي دانند که چه راهکاري براي کاهش اين چربي وجود دارد.
همانطور که در گزارش قبلي اشاره شد با ورزش، رژيم، خواب و مديريت استرس تا کنترل چربي شکمي فاصله کمي داريم. اگر اين راهکارها جدي گرفته شود، علاوه بر داشتن شکمي کوچک که براي اکثر افراد مهم است ،به ميزان زيادي به سلامت فرد هم کمک مي شود.

به گزارش ويرلن ؛ در مورد رژيم غذايي با توجه به اينکه هر برنامه غذايي براي فرد خاصي با شرايط فيزيکي و سلامت وي طراحي شده است،ما فقط پيشنهاد هايي را عنوان کرديم و در مورد اهميت خواب و مديريت استرس نيز توضيحات کافي مطرح کرديم. اما از آنجاييکه بدن انسان قدرت سازگاري با هر شرايطي را دارد پس اگر شما شوک بي غذايي را نيز به بدن خود وارد کنيد، بدن بعد از مدتي نسبت به اين اتفاق سازگار شده و ديگر در اثر نخوردن وزني از دست نمي دهد. در اين ميان تنها روشي که بدن در مقابل آن مقاوم نشده و در هر شرايطي واکنش مثبت در قبالش دارد ورزش کردن است. حال اينکه چه نوع ورزشي براي رسيدن به اين مهم ما را ياري مي کند؟

براي کوچک شدن شکم ورزش هاي هوازي را جدي بگيريد
يک متخصص طب فيزيکي دويدن را ساده ترين و موثرترين روش براي لاغري و آب‌ کردن چربي‌ها ي ناحيه شکم و در نتيجه صاف شدن شکم مي داند که البته براي افراد جوان‌تر يعني حداکثر تا ?? سال توصيه مي‌شود.

به طور کلي فعاليت هوازي شامل پياده روي با شدت مناسب، دويدن ،ورزش ايروبيک ،دوچرخه سواري طناب زدن و يا استفاده از دستگاه هايي همانند تردميل،انواع دوچرخه ثابت و غيره و الپتيکال است .با انجام اين ورزش ها در مدت زمان مشخص و با شدت مناسب که بهتر است با برنامه ريزي توسط مربيان ورزشي صورت بگيرد شما مي توانيد چربي هاي اضافي بدن در تمامي نواحي بدن از بين ببريد.اين گام اول براي از بين بردن چربي در نقاط مختلف بدن بخصوص شکم و پهلو هاست. لاغري شکم و پهلو

انجام تمرينات مخصوص شکم
پس از اينکه فردي که داراي اضافه وزن و يا بدن نامتناسب است با انجام فعاليت هوازي توانست مقدار قابل ملاحظه اي از چربي هاي اضافي خود را از بين ببرد در مرحله بعدي براي برگرداندن پوست بعضي از نقاط بدن که بدليل انباشته شدن چربي از شکل اصلي خود خارج شده وظاهرخوبي ندارد به حالت قبلي خود وهمچنين تقويت عضلات بخصوص در ناحيه شکم که باعث داشتن فرم ظاهري بهتري مي شود بايد انواع حرکات شکمي يا به قول عاميانه مردم حرکات درازو نشست را انجام دهد که براي کسب نتيجه بهتر و جلوگيري از آسيب هاي احتمالي کمر و گردن که در نتيجه اشتباه انجام دادن حرکات حاصل مي شود،بهتر است با مشورت مربيان ورزشي باشد.

بايد توجه داشت که انجام حرکات درازو نشست براي همه افراد قابل اجرا نيست زيرا زماني که فرد دراز و نشست انجام مي دهد فشاري روي ديسک هاي کمري وارد مي شود و افراد سالم فقط در صورتي مي توانند اين حرکات ورزشي را انجام دهند که ماهيچه هاي پايدارکننده را تقويت کرده باشند. پس از اين که ماهيچه ها تقويت شد، فرد مي تواند اين ورزش ها را با يا بدون دستگاه انجام دهد.