درباره لیپوماتیک چه می دانید

روش ليپوماتيک جديدترين روش تخليه چربي از بدن با نتيجه اي کاملا متفاوت و باور نکردني در مقايسه با ساير روش هاي تخليه چربي مثل ساکشن ويا ليپوليزر است.
روش ليپوساکشن به معني خارج کردن چربي هاي منطقه اي و موضعي با قدرت مکش است. سالها است که اين روش انجام مي شود ابتدا با دستگاههاي قديمي نياز به بستري و بيهوشي عمومي بود و حجم چربي کمتري خارج مي شد و ميزان خونريزي تورم ودرد بيشتر بود ، ضمناً بيمار تحت بيهوشي عمومي و خطرات آن قرار مي گرفت و احتمال آمبولي نيز بيشتر بود و بيمار حدود يک سايز کم مي شد. با ابداع روشهاي نوين بتدريج پزشکان رو به روشهاي کم خطرتر و سريعتر آوردند.
در روش اولتراسونيک ، چربي با قدرت امواج گرمايي شکسته و سپس با دستگاه مکش خارج مي شد ،‌اين روش هم به علت اثرات گرمايي مي تواند باعث سوختگي و از دست رفتن پوست و سوختگي بافتهاي عمقي شود .
در روش ليپوليزر استفاده از ليزر قبل از انجام ليپوساکشن است يعني پس از تزريق مايع تامي سنت چربيها به کمک ليزر شکسته مي شوند و سپس به صورت چربي مايع شده خارج مي شود، اين روش البته در دست پزشکان محتاط و ماهر مشکل خاصى بدنبال نداشت ولى در مواردى بدليل بى احتياطى پزشک و يا استفاده از دستگاه هاى غير استاندارد با درجات بالا ، سوختگى پوست و يا فيبروز و سفت شدن منطقه اى زير پوست ديده ميشد و ناصافي سطح پوست در بيشتر موارد ديده مي شود..
به همين دليل محققان هميشه در جهت اصلاح اين مشکلات بفکر ابداع و توليد دستگاهي بودند که علاوه بر راحت تر بودن ،بيخطر تر و کم عارضه تر هم باشند و اما ليپوماتيک روشي کاملا سرپايي و بدون نياز به بيهوشي بوده وحجم زيادي از چربي تنها در يک جلسه تخليه مي شود که همراه با کمترين ورم و کبودي، درد و بدون خطر ايجاد آمبولي است.
درروش Lipomatic، سلول هاي چربي، ابتدا بروش کاملا فيزيکى و نه اشعه و يا حرارت تخريب شده و توسط حرکات لرزشي کانولا بصورت آزاد در مي آيد و سپس اين چربي به آرامي و بدون درد و خونريزي توسط دستگاه از بدن خارج مي شود.
Lipomatic مشکل ايمني را که در روش سنتي ليپوساکشن وجود داشت را رفع کرده است و سيستم امنيتي فعال آن محافظت از بافتهاي حساس بدن (اعصاب، رگهاي خوني، ماهيچه ها) را برعهده دارد . در اين روش هدف معمولا کم کردن وزن نيست بلکه تغيير سايز، حجم و فرم است . اين عمل بسيار راحت و بدون عارضه است و نتيجه آن بسيار رضايت بخش است.
اين روش نه تنها باعث افتادگي بيشتر پوست نمي شود بلکه به طور اعجاب انگيزي به سفت تر شدن و ليفت پوست نيزکمک مي کند.به طوريکه حتي بلافاصله بعد از انجام ليپوماتيک و با وجود تخليه چربي شلي پوست کاهش مي يابد ، نکته مهم و جالب اين است که کاهش سايز تا مدتها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلوليت نيز ميشود.