مرحله های لاغری شکم و پهلو

چهار گام براي کنترل چربي و لاغري موضعي شکم وجود دارد: ورزش، رژيم غذايي لاغري، خواب و مديريت استرس

?- دستگاه . ThermaShape

دستگاه ThermaShape به عنوان يک روش لاغري شکم و پهلو، مخصوص سفت کردن نواحي شکم، ران يا باسن است. دستگاه ThermaShapeبا عرضه ميزان کنترل شده انرژي راديوفرکانسي به لايه پوست کار مي کند تا پوست سفت تر و جوان تري را به شما ارائه کند. اين دستگاه نه تنها باعث تغييرات محسوس و ساختاري در بافت هاي کم سطح مي شود، بلکه بافت هاي چربي لايه هاي پوست را نيز دستخوش تغيير مي کند. پس از درمان، سلول هاي چربي کوچک مي شوند. پوست صاف تر مي شود و توررفتگي آن از بين مي رود.

اين دستگاه براي چه کساني مناسب است؟
زناني که نيازمند لاغري شکم هستند در هر سن و با هر نوع پوست مي توانند از درمان بوسيله دستگاه ThermaShape بهره مند شوند.با اين حال، زنان باردار و زنان داراي دستگاه تنظيم کننده ضربان قلب يا کساني که درداخل بدن آنها فلز قرار داده شده است، نمي توانند از دستگاه ThermaShape استفاده کنند، زيرا تداخل فرکانس راديويي را تجربه مي کنند.

طول درمان
در حالت معمولي ? تا ?? جلسه. يک جلسه بسته به ناحيه مورد درمان حدود ?? دقيقه طول مي کشد. جلسات بعدي بايد هر چهار تا هشت هفته يک بار انجام شوند تا فرم بدن حفظ شود.

در طول درمان بيمار چه احساسي دارد؟
در حين درمان لاغري شکم و پهلو، بيمار احساس سوزن سوزن شدن خفيف و گرماي کمي مي کند، مشابه احساسي که در ماساژ گرم به فرد دست مي دهد.

نتايج
پس از درمان چاقي شکم، شاهد قرمزي و گرمي پوست خود خواهيد بود. هر دو علامت در عرض يک يا چند ساعت از بين مي روند. فردممکن است در همان جلسه اول سفت شدن نواحي مورد نظر بدن خود را شاهد باشد. کاهش اندازه يا توررفتگي مورد نظر پس از اتمام دوره درمان قابل مشاهده است

?- ليپولايت

ليپولايت يکي از راههاي لاغري شکم و پهلو با فن آوري لاغري ليزري غيرتهاجمي. ليپولايپ از نور قرمز LED با کيفيت بهره مي برد که ثابت شده باعث افزايش کلاژن و الاستين و در نتيجه سفت شدن پوست مي شود. همچنين ثابت شده است که نور قرمز LED باعث تحريک توانايي طبيعي بدن براي از بين بردن چربي مي شود، فرآيندي که ليپوليز نام دارد. در طول اين فرآيند، بدن اسيدهاي چربي را آزاد مي کند که در طول ورزش توسط بدن مصرف مي شوند.

ليپولايت مجهز به ? بالشتک LED است. بسته به ناحيه بدن مورد نظر، توصيه مي شود که در هر زمان ? تا ? بالشتک روي آن ناحيه قرار داده شود.پس از هر جلسه، بايد ورزش کنيد. ما هر نوع برنامه ورزشي اي را توصيه مي کنيم، اما هدف سوزاندن حداقل ???کالري در انتهاي آن است.

بالشتک ها با يک تسمه پلاستيکي قابل تنظيم بر روي ناحيه سفت مي شوند. در طول درمان لاغري شکم و پهلو، بالشتک ها براي بدست آوردن بيشترين اثر مستقيما روي پوست قرار داده مي شوند. درمان بين ?? تا ?? دقيقه طول مي کشد و در طول آن گرماي ديودهاي LED در بالشتک ها را احساس مي کنيد. توصيه مي شود که بين جلسات درماني فاصله يکساني وجود داشته باشد، به طور ميانگين دو جلسه در هر هفته به مدت ? هفته.