ساعت مچی هوشمند مخصوص تناسب اندام کاربران

شرکت سامسونگ در حال ساخت دستگاه موبايلي پوشيدني است که مي‌تواند فرآيند تناسب اندام در افراد را زير نظر بگيرد.
به گزارش فارس به نقل از اسلش‌گيِر، اين ساعت مچي هوشمند جديد Galaxy Band نام دارد و احتمال مي‌رود مدل جديد از سري محصولات S-Band باشد که از مدت‌ها پيش توليد آن‌ها متوقف شده بود.
اين ساعت مچي بدون هرگونه نمايشگر ساخته شده است و ضمن بسته شدن به دور دست، به گوشي هوشمند Galaxy S4 متصل مي‌شود. ساعت مچي Galaxy Band مي‌تواند ضمن برقراري ارتباط با ديگر دستگاه‌هاي الکترونيکي مخصوص تناسب اندام، از نمايشگر آن‌ها استفاده کند.
منابع آگاه اعلام کردند که Galaxy Band با تمرکز بر سلامت بدن افراد ساخته شده است. سايت خبري Digital Trends در اين خصوص نوشت که اين محصول مي‌تواند با ابزار S Health روي گوشي هوشمند S4 به طور کامل ارتباط برقرار کند.
ساعت مچي Galaxy Band مبتني بر سيستم‌عامل اندرويد ساخته شده است و همانند محصولات قبلي سامسونگ در اين زمينه، از استانداردهاي موجود براي حسگرهاي حرکتي، سيستم گام‌شمار، سيستم سرعت‌سنج و ... پشتيباني مي‌کند.
اين محصول همچنين مي‌تواند ميزان کالري‌هاي مصرف شده را محاسبه کند، شرايط جوي را تشخيص دهد و از طريق گيرنده ماهواره‌اي GPS موقعيت کاربر و مسيرها را مشخص کند.
اين دستگاه مچي از طريق فناوري ارتباطي بلوتوث به انواع دستگاه‌هاي موبايلي متصل مي‌شود و قابليت سازگاري با همه محصولات اندرويدي سامسونگ را دارد. براي اين ساعت مچي سيستم تشخيص فرمان‌هاي صوتي نيز تعبيه شده است.