بهترین راه برای صاف کردن شکم

بسياري از بزرگسالان آرزوي داشتن يک شکم صاف يا به اصلاح " شکم شش تکه" را در سر دارند. در صورتي که ميانسال هستيد، حامله شده باشيد يا گاهي اوقات غذاي زيادي خورده باشيد يا حتي آبجوي زيادي مصرف کرده باشيد، احتمالا يک تاير زاپاس داريد که مي خواهيد از شر آن راحت شويد. بنابراين بهترين راه براي از بين بردن چربي شکم و لاغري موضعي شکم چيست؟ آيا اين کار به سادگي اضافه کردن غذاهاي مشخص به وعده غذايي يا انجام ورزش هاي خاص است؟

در صورتي که شکم بسيار چاقي داشته باشيد، احتمالا دچار فشار خون بالا، ديابت نوع ?، بيماري قلبي، زوال عقل و سرطان هاي مشخصي از قبيل سرطان سينه و سرطان روده بزرگ مي شويد پس بهتر است به فکر راه حلي براي کوچک کردن شکم و پهلوهاي خود باشيد. روش هاي متفاوتي براي لاغر کردن شکم و پهلوي خود وجود دارد. يکي از اين روشها استفاده از داروهاي گياهي لاغري طبيعي بوده و به طور مؤثري به کاهش وزن کمک مي‌کنند. در ادامه به بررسي روش هاي لاغري و زيبايي ادامه مي پردازيم. لاغري پهلو و شکم

ميزان چربي شکم شما چقدر است؟

دقيق ترين شيوه براي تعيين چربي شکم گرفتن سي تي اسکن يا ام آر اي است. اما راه ساده تر و کم هزينه تري نيز وجود دارد.

.يک متر نواري برداريد ، و دور کمر خود در قسمت پايين شکم بگيريد و قطر شکم خود را اندازه گيري کنيد. اين کار را وقتي در حالت ايستاده قرار داريد انجام دهيد و مطمئن شويد که چسب نواري صاف است.

دور کمر افراد سالم براي زنان کمتر از ?? سانتي متر و براي مردان کمتر از ??? سانتي متر است.

?- ليزر ليپوليز

مزايا
بي خطر است
موثر است
کبودي برجا نمي گذارد و به بافت آسيب نمي زند
به زمان بهبودي نياز ندارد و جزو روشهاي لاغري سريع شکم محسوب مي شود
به ورزش پس از درمان نياز ندارد
ليزر ليپوليز از بيش از ?? سال پيش در بازار وجود داشته است و راه حل هايي علمي و نوآورانه براي بسياري از مشکلات زيبايي گسترده در پزشکي زيبايي و از جمله يک روش لاغري شکم مي باشد.

نتايج
در اين روش درماني لاغري شکم بسته به نيازهاي شما، درمان شما خصوصي مي شود و به شما کمک مي کند تا مشکلات زيبايي اندام و صورت خود را برطرف کنيد.ترکيب روش هاي درماني مختلف منجر به نتايح شگفت انگيز مي شود، حتي در موارد بسيار دشوار.

ليزر ليپوليز يک درمان زيبايي جديد است که جايگزين ليپوساکشن شده است و در اين روش به منظور لاغري موضعي شکم نيازي به جراحي نيست.

روش ليزر ليپوليز غيرتهاجمي، بدون درد، بدون جاي زخم و بخيه و مجزا است، به زمان بهبودي نياز ندارد و بسيار کارآمد است. فراصوت تنها روش درماني تاييد شده براي کاهش چربي موثر غيرتهاجمي براي کاهش وزن طولاني مدت و داشتن بدن خوش فرم و لاغري شکم است.

طول مدت درمان
خيلي سريع مي توانيم شاهد تفاوت در بافت چربي تحت درمان باشيم.

عوارض جانبي
قطعا نه. ليزر ليپوليز از يک موح فراصوت فوکوس شده خاص استفاده مي کند که دقيقا چربي را مد نظر دارد و آسيبي به رگ هاي خوني، عصب ها و بافت ها وارد نمي کند.

تفاوت بين روش درماني ليپو و ليپوليزر
ليپوليزر به عنوان يکي از بهترين روشهاي لاغري شکم و پهلو ، صرفا سلول چربي را کوچک مي کند، چربي را سالم جدا مي کنيم و بدن با کمک ليزر آن را بيرون مي کشد. تفاوت اين روش در اين است که احتمال اينکه وزن بيمار به حالت قبل برگردد کمتر است، زيرا بدن بايد براي جايگزيني سلول چربي جدا شده يک سلول چربي جديد ايجاد کند.

اين روش درماني درد ناک است؟
به هيچ وجه.درمان با ليزر ليپوليز بسيار آرام و بي خطر است. فرد به هيچ وجه احساس ناراحتي نمي کند

هزينه
هزينه هاي لاغري شکم و پهلوها کاملا به اين بستگي دارد که مي خواهيد چه کاري را انجام دهيد. با مشورت با يکي از اعضاي کادر مجرب کلينيک، هزينه کار براي شما تعيين مي شود