از لیپوماتیک انتظار کاهش وزن به میزان معجزه‌آسا نداشته باشید

امروز کمتر کسي را مي بينيد که در‌مورد عمل ليپوماتيک چيزي نشنيده باشد يا به‌طور کل با اين روش آشنايي نداشته باشد. ليپوماتيک يکي از روش‌هاي بادي کنترينگ يا پيکرتراشي است. به‌طور کلي پيکرتراشي به‌معناي برداشتن چربي‌هاي ناخواسته (البته چربي‌هاي ناخواسته الزاما به معني چاقي نيستند) است. اما با اينکه شايد در‌مورد روش ليپوماتيک برخي‌ها اطلاعاتي در دست داشته باشند اما خيلي از افراد به اشتباه فکر مي‌کنند که اين روش براي افرادي که مشکل چاقي مفرط و مرضي دارند، يک راه‌حل مناسب است. در صورتي که ليپوماتيک درماني براي چاقي نيست. افرادي مبتلا به چاقي مرضي در صورت داشتن شرايط لازم بايد از روش هاي جراحي براي کاهش وزن‌شان استفاده کنند.
بيماران ليپوماتيک افرادي هستند که تجمع ناخواسته چربي دارندو از نظر اندکس توده بدن در رديف بيماران مبتلا به چاقي مرضي قرار نمي گيرند.

چربي چه مناطقي را مي توان با ليپو درمان کرد؟
شکم، سردل، پشت،پهلو، بازوها و پاها. اگر افراد به‌صورت موضعي در اين نواحي با چاقي مواجه هستند، مي‌توانند کانديداي خوبي براي انجام ليپوماتيک باشند. به‌خصوص که آب شدن چربي‌هاي اين قسمت از بدن کار دشواري است و به‌راحتي با کمک رژيم غذايي از بين نمي‌روند. به‌علاوه افرادي که با مشکل چاقي موضعي مواجه هستند، گاهي اوقات هنگام پيروي از رژيم غذايي صورت‌شان هم لاغر مي‌شود، اما ليپوماتيک به اين افراد کمک مي‌کند تنها چربي‌هاي نا خواسته موضعي را از بين ببرند.
منبع: الو دکتر