انجام روش لیپوماتیک

انجام عمل ليپوماتيک توسط دستگاهي مخصوص که مورد تائيد FDA آمريکا مي باشد صورت مي گيرد. دستگاه ليپوماتيک در بيش از 50 کشور دنيا مورد استفاده است که با روشي موثر، بي خطر و دقيق به صورت کاملا طبيعي و يکنواخت از مناطق مختلف بدن مثل باسن، ران، شکم و پهلو اقدام به خارج نمودن بافت هاي چربي مي نمايد.
گاها از روش ليپوماتيک به عنوان پيکرتراشي نيز نام مي برند چرا که شما در يک جلسه مي توانيد تغييرات قابل توجهي را در اندام خود مشاهده نمائيد.


ليپوماتيک - ليپوساکشن بدون درد
ليپوماتيک (که تحت عنوان ليپوساکشن اينفراسونيک شناخته مي شود)، يک ابزار مورد تائيد FDA (سازمان غذا و داروي آمريکا) و يک دستگاه اثبات شده و قابل اطمينان است که امکان حذف ايمن، اثربخش و دقيق چربي از همه نواحي بدن را فراهم مي آورد. در ليپوماتيک، سلول هاي چربي ابتدا در فرآيند ليپوساکشن شکسته مي شوند (و يا با حرکات ارتعاشي کانول امولسيون مي شوند و سپس امولسيون چربي به آرامي از بدن آسپيره مي شود).

ليپوماتيک باعث بر طرف شدن مشکل ايمني در ليپوساکشن سنتي مي شود و علاوه بر اين، سيستم امنيتي فعال آن از بافت هاي بدن (اعصاب، رگ هاي خوني، عضلات) در برابر فرآيند ليپوساکشن محافظت مي کند. ليپوماتيک با اعمال 600 ارتعاش در هر دقيقه، چربي هاي ناخواسته را به طور مؤثر آسپيراسيون کرده و نتايج مطلوبي از جمله نرمي و صافي پوست، ضربه کمتر، و کبودي کمتر ايجاد مي کند.

منبع: بيتوته