نحوه تزريق ژل هيالورونيك اسيد به چه صورت است ؟

معمولا روش تزريق هيالورونيك اسيد سريع بوده و به صورت سرپايــي در مــطب و تـــحت بي حسي موضعي ( با استفاده از پماد بي حس كننده موضعي يا تزريق بي حس كننده ) و بـــــا استفاده از سوزنهاي بسيار ظريف انجام مي شود و بسته به ميزان تزريق 15 تا 30 دقيقه زمــان مي برد . بلافاصله بعد از تزريق مي توانيد مجددا فعاليت هاي روزمره خود را از سر بگيريد.
بعد از تزريق ژل چه انتظاراتي بايد داشته باشيد ؟
به طور معمول اثر ژل هيالورونيك اسيد از چند هفته تا چند ماه باقي مي ماند . هيالورونيـــك اسيد ها قابل جذب مي باشند و بنابر اين راه حل دائمي براي برطرف كردن چــين و چــروك نمي باشند و لازم است هر چند ماه يكبار تزريق آنها راتكرار كرد. زمان تكرار تزريق به عواملي مانند سن فرد ، شيوه زندگي و منطقه مورد نظر در صورت فرد بستگي دارد. تزريق ژل
آيا تزريق ژل هيالورونيك اسيد با عوارضي همراه مي باشد؟
در بعضي افراد ممكن است ، تورم خفيف ، كبودي ، قرمزي مختصر و درد خفيف بعد از تزريق ايجاد شود ، اين موارد بسيار كم مي باشند و معمولا طي 1 تا چند روز از بين مي روند.
موارد ممنوعيت تزريق ژل كدامند؟
خانمهاي باردار
خانمهايي كه دوران شير دهي را سپري مي كنند
بعضي از اختلا لات انعقادي
وجود عفونت در محل تزريق
فردي كه مستعد تب خالهاي راجعه مي باشد
افرادي كه داروهاي خاص مصرف مي كنند
رعايت چه نكاتي قبل ار تزريق ژل ضروري مي باشد؟

از آنجائيكه آسپيرين و محصولات حاوي آسپيرين و داروهاي مانند بروفن ، ژلوفن ، و Advil ……. باعث رقيق شدن خون و مانع ايجاد لخته مي شوند و اين مساله مي تواند باعث بروز مشكلاتــي در حين يا بعد از تزريق شود، در صورتيكه فرد از اين داروها استفاده مي كنــد ، بايســتي از 2 هفته قبل از تزريق ژل مصرف آنها را قطع نمايد.