ماسک تنفسی با قابلیت شارژ کردن موبایل

مهر: اين ابداع هوشمندانه ماسک AIRE نام دارد و مي‌تواند انرژي بادي که به واسطه تنفس ايجاد مي‌شود را به الکتريسيته تبديل کند.

مخترعي آرژانتيني جهت استفاده از منابع طبيعي براي توليد انرژي موفق به ابداع ماسکي شده است که مي‌تواند هواي تنفس انسان را براي شارژ باتري گوشي‌هاي موبايل به الکتريسيته تبديل کند.
به زودي پياده‌روي و دويدن صبحگاهي علاوه بر اينکه بر روي سلامت و تناسب اندام انسان‌ها تاثيرگذار خواهد بود، به لطف ابداعي جديد اين ورزش مي‌تواند باتري آي‌فون را نيز شارژ کند.
اين ابداع هوشمندانه ماسک AIRE نام دارد و مي‌تواند انرژي بادي که به واسطه تنفس ايجاد مي‌شود را به الکتريسيته تبديل کند تا با استفاده از آن بتوان هر ابزاري از آي‌پاد گرفته تا تلفن همراه را شارژ کرد.
اين ماسک الکترونيکي داراي توربين‌هاي کوچک بادي است و انرژي توليد شده در آن از طريق کابلي به ابزار الکترونيکي انتقال داده مي‌شود.
بر اساس گزارش ميل آنلاين، "ژاکو پائولو لاموگليا" مخترع آرژانتيني اين ماسک مي‌گويد مي‌توان از اين ماسک در هنگام ورزش کردن يا خوابيدن استفاده کرد.
به گفته وي در شرايطي که تعداد ابزارهاي الکترونيکي پر مصرف روز به روز افزايش پيدا مي‌کند، استفاده از فعاليت‌هاي انساني براي توليد انرژي راه حل بسيار خوبي خواهد بود.