لاغری به چه قیمت؟

برخي از آرايشگاه هاي زنانه از غفلت مسئولان سوءاستفاده کرده و اقدام به توزيع شيشه ، در ميان زنان کرده و آنها را به لاغري با مصرف شيشه تشويق مي کنند
تسنيم: امروزه بسياري از زنان براي تناسب اندام به مصرف شيشه گرايش پيدا کرده اند البته کارشناسان معتقد هستند که شيشه فعاليت سيستم عصبي را افزايش داده و اين ماده موجب بالا رفتن حس هوشياري و سرخوشي مي شود و سپس با همان شدتي که فرد را به اوج رسانده به همان سرعت فرد را به زمين مي کوبد و موجب بروز افسردگي، خستگي شديد و ناتواني مي شود.
از اثرات منفي ديگر شيشه مي توان احساس رخوت، شل شدن عضلات صورت، ضعيف شدن تنفس، افزايش ضربان قلب، کاهش اشتها، يبوست، تهوع نام برد.
موادمخدر باعث تغيير رنگ روي افراد مي شود و متاسفانه لاغر شدن دليلي است که برخي از دختران و زنان به مصرف اين ماده روي مي آورند.
شيشه بر خلاف نظرات افراد که اعتياد نمي آورد شديداً موجب وابستگي فرد به آن مي شود و فرد بعد از هر با استفاده ولع بيشتري به مصرف آن پيدا مي کند.
امروزه با طيف بيشتري از افراد مصرف کننده شيشه رو به رو شده ايم که زنان نيز در اين طيف قرار گرفته اند آنها معتقد بر اين هستند که شيشه لاغر مي کند و حفظ تناسب اندام آنها مي شود و برخي از آرايشگاهاي زنانه از غفلت مسئولان اقدام به توزيع اين ماده مخدر در ميان زنان کرده اند و آنها را به لاغري با مصرف شيشه تشويق مي کنند ولي به گفته کارشناسان اعتياد لاغري توسط شيشه به طرز بسياري بدي رخ مي دهد و مصرف اين ماده مخدر موجب لاغري برخي از اندام هاي حياتي مي شود که تغييرات زيادي را در بدن زنان ايجاد مي کند و موجب بروز قيافه اي درهم و زشت در آنها مي شود.
ساناز ?? ساله دختري که براي لاغر شدن مصرف شيشه را تجربه کرده که در مدت کوتاهي به آن اعتياد پيدا کرده به مطب يکي از روانپزشکان براي ترک و مشاوره مراجعه کرده بود در گفت و گويي که با وي داشتم، اظهار کرد که خانواده به بسيار ثروتمند هستند که براي گذراندن اوقات خودم با دوستانم در باشگاهي ثبت نام کردم چراکه وزنم زياد بود و هميشه از اين باب ناراحت بودم.
به گفته وي در باشگاهي که ثبت نام کردم بعد از ? ماه تغييرات محسوسي براي لاغر شدن در خود نديدم با مربي ام صحبت کردم خيلي راحت گفت شيشه بکش لاغر مي شود اعتياد هم نمي آورد من هم حماقت کردم و حرفش را گوش کردم و درعرض ? هفته خيلي لاغر شدم ولي نسبت به شيشه اعتياد پيدا کردم تا حدي که نامزدم متوجه شد و براي ترک ،من را نزديکي از مشاوران خانواده برد ابتدا من قبول نمي کردم که اين ماده را کنار بگذارم ولي با صحبت هاي مشاور خانواده قبول کردم که ترک کنم، نامزدم در اين مسير به من خيلي کمک کرد تا جايي که الان پيش شما هستم اعتراف مي کنم که براي لاغر شدن فقط سريع ترين راه چاره نيست.