تفاوت های بین لیپوماتیک و لیپوساکشن با کمک التراسونیک

به طور کلي، ليپوساکشن التراسونيک يک روش جراحي منسوخ شده با دستگاه هاي از رده خارج و يک رويکرد قديمي و از مد افتاده است، و منجر به نتايج غير رضايت بخشي مي شود.

ليپوساکشن با کمک اولتراسونيک نيازمند استفاده از حجم بالايي از مايع و يک پراب يا پدل فلزي براي رساندن انرژي و گرماي التراسونيک براي شکستن چربي است. چربي به عنوان يک چربي جامد (که به چگونه در نظر گرفتن چربي در بدن شما مربوط مي شود) در نظر گرفته مي شود و امواج مافوق صوت به چربي تابانده مي شوند تا چربي را به امولسيون تبديل کنند. بدن شما متحمل فشار طاقت فرسايي مي شود. علاوه بر اين، انرژي التراسونيک نه تنها چربي را مي شکند بلکه به اعصاب، عضلات و رگ هاي خوني آسيب مي رساند. اين فرايند شکستن چربي منجر به ايجاد درد غير قابل تحمل و تورم شديد مي شود و روند بهبود آن کند است.

برخلاف ليپوساکشن اولتراسونيک، ليپوساکشن ليپوماتيک IPS بسيار هموارتر و ملايم تر است. کانول ليپوماتيک مي تواند با کمک دستگاه هواي فشرده به طور اتوماتيک 360 درجه بچرخد تا چربي را به امولسيون تبديل کند و به طور همزمان آن را آسپيره کند. سيستم هاي امنيتي داخلي فعال به کانول امکان مي دهند تا هنگام رسيدن به بافت هاي غير چربي دار متوقف شود. به عبارت ديگر، ليپوماتيک از اعصاب، عضلات و رگ هاي خوني محافظت مي کند و در عين حال به طور موثري چربي را نيز حذف مي کند.

ليپوماتيک براي جراحان پلاستيک خسته کننده نيست و به آن ها کمک مي کند تا بر روي تمرکز بر روي متناسب سازي دقيق و سريع تر بدن متمرکز شوند. فرآيند ملايم ليپوساکشن تا حد زيادي عوارض بعد از عمل جراحي، کبودي، و مدت زمان ريکاوري را براي بيماران کاهش مي دهد. ليپوماتيک نتايج رضايت بخش تري را به همراه درد و زمان جراحي کمتر فراهم مي آورد.