ترسناک ترین راه برای لاغر شدن!

لاغرشدن و داشتن اندامي مناسب از جمله مواردي است که بسياري از افراد به دنيال آن هستند. اين آرزو نه فقط به خاطر اندامي زيبا بلکه به خاطر سلامتي و تناسب اندام نيز هست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، راه هاي بسياري زيادي تا به حال براي لاغر شدن نام برده شده است که از جمله آن ها مي توان به خوردن فلفل و يا ورزش هاي طاقت فرسا اشاره کرد.به تازگي در تحقيقاتي که در دانشگاه "وست مينستر" انجام شده است مشخص شد که ديدن فيلم هاي ترسناک نيز مي تواند به شما در داشتن اندامي مناسب کمک کند.
در اين تحقيقات، نتايج از اين قرار بود که تماشاي فيلم هاي ترسناک به مدت ?? دقيقه مي تواند تا ??? کالري بسوزاند که اين به اندازه نيم ساعت پياده روي و يا خوردن يک تخته شکلات است.
محققان تحقيقاتشان را در اين نقطه متوقف نکردند و آن ها تعدادي از فيلم هاي که ميزان بيشتري کالري مي سوزانند را نيز مشخص کرده اند. در اين ميان فيلم درخشش در صدر جدول قرار دارد.فيلم درخشش که در سال ???? ساخته شد و به عنوان يکي از ترسناکترين فيلم هاي تاريخ سينماي دنيا شناخته مي شود مي تواند باعث سوختن ??? کالري شود.
در اين ميان فيلم آرواره ها با ??? کالري مقاوم دوم را بدست آورد.در اين تحقيقات همچنين مشخص شد فيلم هايي که باعث مي شود تا بيننده لحظه اي از روي صندلي اش تکان بخورد بهترين عملکرد را در سوزاندن کالري و لاغري دارند.