آسانترین راه برای لاغری شکم و پهلو

کلينيک ليپوماتيک - قسمت‌هاي پايين شکم و پهلوها، نواحي هستند که با ورزش و رژيم غذايي به سختي لاغر مي‌شوند. هيچ رژيم غذايي سريع و يا قرصي وجود ندارد که باعث لاغري سريع در نواحي شکم شود. امروزه از بسياري متدها با استفاده از دستگاه‌هاي لاغري براي لاغري موضعي شکم و پهلو استفاده مي‌کنند.

روش‌هاي لاغري موضعي داراي انواع گوناگوني هستند. برخي از اين روش‌ها شامل دستگاه LPG است که با کمک مکش بافتي و فشار مکانيکي مشخص باعث خرد شدن سلول‌هاي چربي مي‌شود؛ دستگاه RF Contouring است که با کمک امواج راديويي بر روي بافت چربي موجب افزايش جريان خون و افزايش فعاليت سلولي و متابوليسم و در نتيجه افزايش چربي سوزي مي‌شود؛ مزوتراپي که با استفاده از داروهاي خاص در دوز کم در طي تزريقات مکرر مستقيم وارد بافت چربي مي‌شود؛ امواج صوتي که با استفاده از تکنولوژي جديد کويتيشن موجب لاغري موضعي مي‌شود؛ و کرايوليپوليز که يک روش غيرتهاجمي براي حذف سلول‌هاي چربي است. انتخاب اين روش‌ها بسته به شرايط بيمار و نظر پزشک و در نظر گرفتن مزايا و معايب براي بيمار انجام مي‌گيرد.
اگر به فکر لاغري سريع با دستگاه نيستيد، يکي از مهمترين عوامل در کمک به کاهش چربي شکم و پهلو ورزش‌هاي قلبي-عروقي به صورت منظم مي‌باشد. اين بدان معنا نيست که گهگاهي پياده‌روي بکنيم. به طور کلي بسته به سن شخص حداقل 15 تا 20 دقيقه، 5 روز در هفته طوريکه ضربان قلب تند بزند پياده‌روي انجام دهيم. دومين عاملي که به لاغري موضعي کمک مي‌کند ساخت توده عضلاني در بدن است که کمک مي‌کند کالري بيشتري بسوزد و ذخيره چربي کاهش يابد. استفاده از دستگاه‌هاي بدنسازي و يا شرکت در پيلاتس 2 تا 3 بار در هفته مي‌تواند مؤثر باشد. در مدت انجام تمرينات ورزشي براي لاغري، توجه به رژيم غذايي هم مهم مي‌باشد. توجه به هرم رژيم غذايي يکي از بهترين راه‌ها براي لاغري شکم و پهلو مي‌باشد.