چگونه آکروبات باز شویم؟

حرکات آکروبات نياز به تمرين و فعاليت در رشته‌هاي ورزشي از جمله ژيمناستيک دارد. آکروبات بازها بايد تمرين زيادي داشته باشند تا انعطاف پذيري و قدرت بدني آنها مناسب باشد.

به گزارش ايسنا، آکروبات باز شدن کار آساني نيست و نمي‌توان يکشنبه در اين کار حرفه‌اي شد، اما اگر آماده هستيد تا در اين راه پيشرفت کنيد، تجربه خوبي خواهيد داشت.

مي‌توانيد از گام‌هاي زير براي ‌آکروبات باز شدن استفاده کنيد:
1- به دنبال يک باشگاه بگرديد. باشگاه نبايد بيشتر از 10 تا 20 دقيقه‌ از خانه شما فاصله داشته باشد.
2- در کلاس‌هاي ژيمناستيک ثبت‌نام کنيد. اين مهم‌ترين گام است و بايد آن را انجام داد تا پيشرفت حاصل شود. سعي کنيد در کلاسي شرکت کنيد که ورزشکاران در يک سطح باشند.
مي‌توانيد از کلاس‌ باله براي افزايش انعطاف پذيري و افزايش عضلات بدن استفاده کنيد.
3- هر روز ورزش کنيد. اين مساله بسيار مهم است و مربيان بايد ورزشکاران را ترغيب کنند تا هر روز تمرين کنند.
4- بعد از اين که مهارت‌هاي لازم را به دست آوريد مي‌توانيد از اين حرفه به صورت عملي استفاده کنيد. سعي کنيد يکي از حوزه‌هايي که در آکروبات دوست داريد را در خود پرورش دهيد. ضمنا هر روز به حرکات کششي و برنامه تمريني خود ادامه دهيد.
5- برنامه‌هاي نمايشي اجرا کنيد. از شروع نترسيد.
6- مطمئن شويد که قبل از شروع فعاليت، حرکات کششي انجام داده ايد. اگر با عضلات سرد فعاليت کنيد احتمال آسيب ديدگي‌ زياد است.
7- سعي کنيد هميشه تناسب اندام داشته باشيد و بدنتان روي فرم باشد. بدين شکل بهتر عمل خواهيد کرد.
8- مطمئن باشيد که برنامه غذايي سالم و متعادلي داريد . برنامه غذايي شما بايد شامل ميوه‌ها و سبزيجات باشد. آکروبات بازها نبايد چربي در بدن‌شان زياد باشد.
9- تمام نکات ايمني را به هنگام کلاس‌ها و تمرين رعايت کنيد. سعي کنيد سالم بمانيد و آسيب نبينيد. بهتر است هميشه همراهي با خود داشته باشيد که در صورت آسيب ديدگي‌ شديد به شما رسيدگي کند.