سونی ساعت هوشمند روانه بازار کرد

ايتنا - اين ساعت هوشمند با تلفيق شکل ظاهري و عملکرد در يک طراحي شيک عملکردهاي يک ساعت چندکاره، نشان‌دهند? اعلان‌ها، رابط کاربري برنامه Android و کنترل از راه دور تلفن را دريک دستگاه گرد هم مي‌آورد.
سوني Sony SmartWatch ? SW?، پيشرفته‌ترين ساعت هوشمند موجود در جهان را معرفي کرد.
Sony SmartWatch ? صفح? نمايش دوم براي تلفن هوشمند مبتني بر Android شماست که علاوه بر افزايش عملکردهاي موجود تلفن، مزاياي بي‌نظيري را نيز ارائه مي کند.
به گزارش ايتنا اين ساعت هوشمند با تلفيق شکل ظاهري و عملکرد در يک طراحي شيک عملکردهاي يک ساعت چندکاره، نشان‌دهند? اعلان‌ها، رابط کاربري برنامه Android و کنترل از راه دور تلفن را دريک دستگاه گرد هم مي‌آورد.

رويکرد متن باز با Android
قابليت توسع? برنامه‌هاي کاربردي يک نکت? کليدي در Sony SmartWatch ? است.
اين دستگاه به منظور تناسب همه جانبه با نيازمندي‌هاي شما چه زماني که در حال حرکت يا درحال ورزش هستيد يا در يک جلس? کاري يا در خان? خود هستيد، از طريق برنامه‌هاي اختصاصي بيشتر، بيش از هر ساعت هوشمند ديگري قابليت شخصي‌سازي دارد.

کافيست ميزبان برنامه‌هاي SmartWatch را دانلود کرده و طيفي از عملکردهاي بي‌همتا را تجربه کنيد.
شما مي‌توانيد از بسياري از اين برنامه‌ها حتي بدون نياز به دسترسي به تلفن خود لذت ببريد:
• تماس‌هاي خود را تنها با يک لمس ساده روي مچ دستتان مديريت کنيد
• با استفاده از يک برنام? کاربردي smart camera از طريق ساعت هوشمندتان از راه دور عکس بگيريد
• نمايش اسلايدهاي خود را با استفاده از برنام? کاربردي Presentation Pal کنترل کنيد
• مي خواهيد بدويد يا دوچرخه سواري کنيد؟ يکي از برنامه‌هاي کاربردي نقشه بر روي SmartWatch را انتخاب کنيد تا با يک مرور کلي بر روي مچ دستتان مسير پيش رو را بررسي کنيد.
• زماني که به تلفنتان متصل نيستيد، ايميل‌هايي را که پيش‌تر دانلود کرده‌ايد بخوانيد
• از برنامه‌هاي کاربردي مربوط به سبک زندگي مانند Runtastic براي برنامه‌ريزي و رديابي فعاليت‌هاي تناسب اندام خود در حال حرکت استفاده کنيد
• بدون اينکه تلفنتان را از جيبتان خارج کنيد، سريع و آسان آهنگ‌هاي پخش کنند? موسيقي خود را انتخاب کرده و ميزان بلندي صداي آنها را تنظيم کنيد.
SmartWatch ? همچنين به لطف طراحي مقاوم در برابر آب و گرد و غبارش، هم شيک و هم به طور اطمينان بخشي محکم بوده و به شما براي لذت بردن در ساحل دريا يا در حال حرکت، چه به هنگام بارش باران يا در هواي آفتابي، آزادي عمل مي دهد.