تولید دستبند هوشمند تناسب اندام ال‌جی

ال‌جي در حال تکميل بهترين گوشي بعدي خود يعني G3 است و به صورت همزمان توليد ساعت مچي هوشمند خود موسوم به G-Arch و همچنين دستبند هوشمند G-Arch مخصوص تناسب اندام را آغاز کرده است.
به گزارش فارس به نقل از جي‌اس‌ام آرنا، به دنبال افزايش فعاليت‌هاي سامسونگ در حوزه فناوري‌هاي هوشمند پوشيدني، کارشناسان از فعاليت ديگر شرکت الکترونيکي بزرگ کره‌ جنوبي يعني ال‌جي در اين زمينه خبر داده‌اند.
شايعات منتشر شده حاکي از آن است که ال‌جي در حال تکميل بهترين گوشي بعدي خود يعني G3 است و به صورت همزمان توليد ساعت مچي هوشمند خود موسوم به G-Arch و همچنين دستبند هوشمند G-Arch مخصوص تناسب اندام را آغاز کرده است.
کارشناسان پيش‌بيني مي‌کنند که قابليت‌هاي اين دو فناوري پوشيدني شبيه به ساعت مچي هوشمند Galaxy Gear سامسونگ و دستبند ورزشي هوشمند Nike است.
شرکت ال‌جي در حقيقت در نمايشگاه CES 2013 از فناوري ويژه‌اي رونمايي کرد که Smart Activity Tracker نام داشت و که متناسب با سيستم هوشمند تناسب اندام Nike ساخته شده بود.
شرکت ال‌جي هنوز اطلاعات منتشر شده در اين زمينه را تاييد نکرده و جزييات بيشتري در اين خصوص منتشر نکرده است. با اين وجود اين شرکت به طور رسمي اعلام کرده است که قصد دارد در آينده "فناوري‌هاي پوشيدني" خود را روانه بازار کند.
کارشناسان پيش‌بيني مي‌کنند که شرکت ال‌جي از اين فناوري‌هاي هوشمند در نمايشگاه CES 2014 که تا مدتي ديگر در کشور آمريکا برگزار مي‌شود، رونمايي کند.