درباره لیپوماتیک جايگزين برتر ساكشن و ليپوليزر

1- روش ليپوساکشن به معني خارج کردن چربي هاي منطقه اي و موضعي با قدرت مکش است. سالها است که اين روش انجام مي شود ابتدا با دستگاههاي قديمي نياز به بستري و بيهوشي عمومي بود و حجم چربي کمتري خارج مي شد و ميزان خونريزي تورم ودرد بيشتر بود ، ضمناً بيمار تحت بيهوشي عمومي و خطرات آن قرار مي گرفت و احتمال آمبولي نيز بيشتر بود و بيمار حدود يک سايز کم مي شد. با ابداع روشهاي نوين بتدريج پزشکان رو به روشهاي کم خطرتر و سريعتر آوردند.

2- در روش اولتراسونيک ( اولترازد) ، چربي با قدرت امواج گرمايي شکسته و سپس با دستگاه مکش خارج مي شد ،‌اين روش هم به علت اثرات گرمايي مي تواند باعث سوختگي و از دست رفتن پوست و سوختگي بافتهاي عمقي شود .چربى خارج شده بدليل حرارت بالا دچار آسيب شده و قابل تزريق نميباشد.

3- در روش ليپوليزر استفاده از ليزر قبل از انجام ليپوساکشن است يعني پس از تزريق مايع تامي سنت چربيها به کمک ليزر شکسته مي شوند و سپس به صورت چربي مايع شده خارج مي شود، اين روش البته در دست پزشکان محتاط و ماهر مشکل خاصى بدنبال نداشت ولى در مواردى بدليل بى احتياطى پزشک و يا استفاده از دستگاه هاى غير استاندارد با درجات بالا ، سوختگى پوست و يا فيبروز و سفت شدن منطقه اى زير پوست ديده ميشد . در اين روش نيز سلولهاى چربى کاملا تخريب شده اند و قابل تزريق در جاى ديگرى از بدن نمى باشند.

اينفراسونيک,ليپوماتيک,روش تخليه چربي,


به همين دليل محققان هميشه در جهت اصلاح مشکلات بفکر ابداع و توليد دستگاهايي هستند که علاوه بر راحت تر بودن ،بيخطر تر و کم عارضه تر هم باشند و اما ليپوماتيک روشي کاملا سرپايي و بدون نياز به بيهوشي بوده وحجم زيادي از چربي تنها در يک جلسه تخليه مي شود که همراه با کمترين ورم و کبودي، درد و بدون خطر ايجاد آمبولي است. اين روش نه تنها باعث افتادگي بيشتر پوست نمي شود بلکه به سفت تر شدن آن نيزکمک مي کند. نکته مهم و جالب اين است که کاهش سايز تا مدتها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلوليت نيز ميشود.

ورزش و تغيير سبک وشيوه زندگى کمک به حفظ سايز بدن مي کند. بدليل عدم استفاده از ليزر و عدم ايجاد حرارت در بافت چربى امکان فيبروز در بافت زير پوست بسيار کم است و به اين علت انتخاب دستگاه ليپوماتيک براى شکم خانمهايي که تاکنون زايمان نداشته اند مناسب تر است ، همچنين اين روش براى افرادى که قبلا ساکشن و يا ليپوليزر شده اند و بافت چربى سفت و فيبروز شده است مناسب تر از ساير روشهاى قبلى است. اين دستگاه که توسط سازمان غذايي دارويي آمريکا اف دى آ تاييد شده است ، سيستمي قابل اعتماد اثبات شده است که با روشي بي خطر و موثر و دقيق، اين امکان را مي دهد که حجمي از چربي هاي موضعي را بردارد.

درروش Lipomatic، سلول هاي چربي، ابتدا بروش کاملا فيزيکى و نه اشعه و يا حرارت تخريب شده ( توسط حرکات لرزشي کانولا بصورت امولسيون در مي آيد) د مانند زمانى که شما ماست را آنقدر با همزن ميزنيد تا بشکل مايع شل و روان در مى آيد ، و سپس اين چربي امولسفيه به آرامي براي پيکر بندي بدن توسط خود دستگاه از بدن خارج مي شود. Lipomatic مشکل ايمني را که در روش سنتي ليپوساکشن وجود داشت را رفع کرده است و سيستم امنيتي فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگهاي خوني، ماهيچه ها) را برعهده دارد . در اين روش هدف، معمولا کم کردن وزن نيست بلکه تغيير سايز، حجم و فرم است . اين عمل بسيار راحت و بدون عارضه است و نتيجه آن بسيار رضايت بخش است.

ليپوماتيک چيست,روش ليپوليزر,ليپوساکشن


البته به طور کلي نتايج عملهاي زيبايي ممکن است کاملا مطابق با تصورات ذهني شما نباشد. مردم عمدتاً بدنبال راهي راحت و بي دردسر هستند تا از دست اين چربي ها خلاص شوند . ولي حقيقت اين است که ليپوساکشن و روش جديدترش ليپوماتيک نه براي کاهش وزن بلکه براي جابجايي چربيهاي بدن کساني طراحي شده است که بطور ارثي توزيع چربي در بدن آنها زيبا نيست .مثلاً بجاي اينکه چربي در پائين تنه ورانهاي آن ها جمع شود و به آنها زيبايي زنانه بدهد در شکمشان جمع شده وآنها را زشت و بي قواره مي کند.

قبل از هر گونه تصميم گيري با پزشکان کلينيک تخصصى پوست و ليزر هور مشورت کنيد. ما بهترين راه را براي رسيدن به بهترين نتيجه به شما پيشنهاد ميدهيم .چربى خارج شده توسط دستگاه ليپوليزر و يا اولتراسونيک ( اولترازد ) قابل تزريق نمى باشد چون سلولهاى چربى توسط حرارت ليزر و يا اولتراسوند آسيب ديده و زنده نيستند ، در حاليکه چربى خارج شده توسط ليپوماتيک بدليل عدم تخريب سلولهاى چربى کاملا قابل تزريق است و براى افرادى که تمايل دارند چربى خارج شده از شکم و يا رانها را همزمان در يک جلسه به نواحى ديگر مانند سينه و يا باسن تزريق کنند روشى ايده آل است.
منبع: بيتوته