بهترین روش کاشت ناخن چیست

چه نوع کاشتي بهتر است؟
-يک کاشت خوب کاشتي است که علاوه بر، داشتن ظرافت و زيبايي بايد دوام و استحکام بالايي نيز داشته باشد. پيشنهاد ما به شما جهت انتخاب نوع کاشت ناخن بر حسب کار و مشغله شما متفاوت است. اگر شما شخصي هستيد که کارها را با عجله انجام مي دهيد براي شما کاشت ناخن به روش پودر (اکرليک) پيشنهاد مي شود. مواد کاشت ناخن به روش پودر(اکرليک) باآب و هواي خشک مانند تهران سازگارتر است. در نتيجه باعث بهتر ماندن مواد کاشت ناخن مي شود.
-اگر شما ناخني ظريف و براق مي خواهيد، از حساسيت يا ناراحتي تنفسي (آسم) رنج مي بريد و اگر بدون استفاده از دستکش شستشو زيادي در روز انجام مي دهيد مي توانيد بدون هيچ ضرري از کاشت ژل استفاده مي کنيد.(کاشت ژل با آب وهواي رطوبتي سازگار تر است)

چند پيشنهاد براي داشتن ناخن هاي طبيعي، بلند و زيبا
براي داشتن ناخن هاي طبيعي بلند، خوش فرم و بادوام 1- حتي الامکان از آب و مواد شوينده کمتر استفاده شود (آب به تنهايي نيز مواد شيميايي دارد و براي ناخن و کوتيکول (گوشت اطراف ناخن) مضر است 2- هنگام شست و شو ظروف و... از دستکش استفاده کنيد. 3- بعد از هر شست و شو دست ها و انگشت ها و سطح ناخن ها را مرطوب و چرب نگهداريد.(براي ناخن بهتر است شبها از روغن زيتون يا روغن بادام تلخ استفاده کنيد)
4-از لاک پاک کن بدون آستون استفاده کنيد. (دست ها را حتماً بعد از استفاده بشوئيد.)
5-يک هفته لاک زده و يک هفته به ناخن ها استراحت دهيد و سطح آنها را از هر موادي پاک کنيد. (لاک، برق ناخن و ....)