لیپوماتیک جدیدترین روش برطرف کردن چربی

اين روزها اکثر افراد با اصطلاح ليزر ليپوليز آشنايي دارند يا حداقل چيزهايي در مورد آن شنيده اند. اين روش يکي از موثرترين روشهاي شکل دهي مجدد به بدن و کشيدن چربيهاي اضافي بدن است اما امروزه در مجامع بين المللي روش جديدي به نام ليپوماتيک هم مطرح است.

ليپوماتيک چيست و چه فرقي با روشهاي قبلي دارد؟
درحال حاضر جديدترين روش رفع چربيها (Amplification of sound Energy Resonance)تشديد ارتعاشات رزونانس انرژي صوتي است. در اين روش از انرژي حاصل از تشديد ارتعاشات براي ريز کردن چربيها و راحت کشيده شدن آنها استفاده مي‌شود. اين روش ملايم ترين و در عين حال قدرتمندترين روش براي کشيدن چربيهاست. بسيار انتخابي عمل مي‌کند و بزرگترين حسن آن اين است که در کار با آن رگها، اعصاب و بافت همبندي موجود در ناحيه، دست نخورده باقي مي‌ماند و درست به اين دليل است که در انتها ظاهري صاف و هموار ايجاد مي‌شود و ترميم نيز سريعتر اتفاق مي افتد. درد آن کمتر است و تورم و کبودي نيز به حداقل خود مي‌رسد. به دليل حساسيت بسيار بالاي پروب اين روش، شکل دهي به بدن يا اصطلاحا پيکرتراشي حاصل از آن دقيق تر است و به شکل هنرمندانه اي صورت مي‌گيرد.

عمل ليپوماتيک براي چه ناحيه هايي از بدن قابل استفاده است؟
همانگونه که گفته شد اين روش حساسيت هاي خيلي بالايي دارد لذا علاوه بر اينکه مثل روشهاي قبلي براي نواحي شکم، پهلوها، رانها، کمر، پشت و باسن قابل استفاده است، آن را مي‌توان براي نواحي حساسي چون غبغب، گردن، سينه، بازوها، زانو و حتي مچ پا نيز به راحتي استفاده کرد.

آيا روش کار در ليپوماتيک با ليزر ليپو متفاوت است؟
خير، در اين روش نيز همانند روشهاي قبلي محلول تاموسنت در ناحيه تزريق مي‌شود که موجب کرختي و جمع شدن رگهاي ناحيه و سست شدن چربي در آنجا مي‌شود و سپس با پروب کوچکتري، اين چربي‌ها ريز شده و کشيده مي‌شود. در پايان عمل نيز ماساژ ناحيه انجام مي‌شود. سوراخهاي ايجاد شده نيز نسبت به روشهاي قبلي به دليل کوچک بودن پروبها کوچکتر است.
منبع: الو دکتر