رهایی از چربی های اضافه در پهلو ها

با ترفندهاي ساده براي مصرف (سوزاندن) 100 کالري در روز، مي توان در سال حدود 4.5 کيلو، لاغر شد. کاهش وزن به راحتي با سوزاندن حدود 100 کالري در روز انجام مي شود. متخصصان تغذيه بر اين باورند که براي موفقيت در اين راه، لازم نيست از رژيم هاي غذايي سفت و سخت استفاده کنيد. بلکه با اندکي تغيير در روند زندگي، مي توان در طول عمر، از داشتن اندامي زيبا ،لذت ببريد.
تنها يک مانع وجود دارد. شما براي رسيدن به اين موفقيت، فقط لازم است به اين تغييرات پايبند باشيد. اگر يک روز از آن پيروي نکرديد، مهم نيست. اما حتماً توجه داشته باشيد که روز دوم ادامه آن را از سر بگيريد. قبل از آنکه زمان از دست برود، بايد آن را جبران کنيد. تغييرات کوچک خود بخود ،ايجاد مي گردند. لاغري شکم و پهلو
يک فرمول ساده
اگر روزانه 100 کالري از دست بدهيد. با کم خوردن غذا و يا به روش سوزاندن کالري، آنگاه در پايان يک سال بايد 5 کيلوگرم لاغر شويد. اين يک فرمول ساده رياضي است. در صورتي که کالري بيشتري بسوزانيد ، در آن صورت لاغر مي شويد.
بياييد يک محاسبه ساده انجام دهيم. 430گرم چربي، معادل 3،500 کالري دارد. از دست دادن 100 کالري روزانه در طول يک سال، برابر 36،500 کالري مي شود که معادل 5کيلوگرم چربي خالص است. شما مي توانيد کاهش وزن خود را تا 10کيلوگرم در سال، با از دست دادن 100 کالري بيشتر از طريق رژيم غذايي، انجام دهيد.
پيروي از تغذيه مناسب و کم کالري، به شما کمک مي کند احساس بهتري داشته باشيد و سلامتي شما را تضمين مي کند. انتخاب غذاي مناسب به همراه استفاده از سبزيجات و ميوه جات، حبوبات، غلات سبوس دار، پروتئين بدون چربي، محصولات لبني کم چرب، انرژي کافي در طول روز را به بدن رسانده و باعث مي شود بر گرسنگي خود غلبه کنيد و در نتيجه کمتر ميل به غذا خوردن خواهيد داشت. اين قدم ديگري در جهت کاهش وزن است. ابتدا وزن کم خواهيد کرد و همين شرايط را ادامه خواهيد داد.
راههاي ساده براي سوزاندن 100 کالري
در اينجا به معرفي چند راه ساده و سريع، براي سوزاندن 100 کالري انرژي در روز، مي پردازيم.
1- يک دستگاه قدم شمار بخريد و در روز بيشتر از 2000 بار، گام برداريد، تقريباً يک مايل ، در اين صورت، 100 کالري انرژي مي سوزانيد.
2- هنگامي که به گردش مي رويد، 20 دقيقه بيشتر پياده روي کنيد.
3- 10 دقيقه در روز، آرام بدويد.
4- روزانه براي فعاليت هاي خانه داري، 30 دقيقه بيشتر وقت بگذاريد.
5- زماني در حدود 20 دقيقه را براي هرس کردن علف هاي هرز يا گلکاري در باغچه اختصاص دهيد.
6- روزانه 13 دقيقه دوچرخه سواري کنيد.
7- در روز 18 دقيقه پله ها را بالا و پايين برويد.
8- حدود 15 دقيقه طناب بزنيد.
9- روزانه در حدود 15 دقيقه، شنا کنيد.
10- روزانه در حدود 20 دقيقه، برقصيد.
11- براي جمع آوري چمن هاي هرس شده، 20 دقيقه وقت صرف کنيد.
12- ماشين تان را بشوييد.
13- براي 15 دقيقه در اتاق نشيمن، به کمک يک فيلم ويدئويي ورزش، تمرين کنيد. 

منبع: بيتوته

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ

 

 

 

سلامت و زیبایی