چگونه ليزر در جوانسازي واژن مؤثر است؟

استفاده از ليزر co2 در جوانسازي واژن اخيرا انقلابي در درمان بيماريها و مشكلات زنان بوده است . چرا كه واژن نيز عضوي از بدن بوده و داراي فيبر هاي فراوان كلاژن است 0 بنابراين همانند پوست صورت ميتوانييم در ليفت آن از ليزر استفاده كنيم.اين روش درماني با استفاده از ليزر واژينال بدون درد و خونريزي بصورت سرپايي در عرض 10 دقيقه انجام ميگردد. ليزر واژينال
چگونه ليزر در جوانسازي واژن مؤثر است؟
با استفاده از ليزر انرژي گرمايي فراواني به بافت واژن وارد شده و اين انرژي باعث تحريك كلاژن سازي و تغيير كلاژن هاي واژن ميگردد و افزايش كلاژن سازي باعث سفتي واژن و كشيدگي رباط هاي نگهدارنده لگن و واژن ميشود.
نتايج :
در مقالات انجام شده نتايج حاصل از ليزر با عمل جراحي يكي بوده ولي با عوارض كمتر . در افرادي كه جوانسازي واژن با ليزر انجام داده بودند سفتي واژن و تغيير بافت واژن با انجام پاتولوژي ثابت شده است .رضايت جنسي افزايش يافته و بعلت درمان بي اختياري ادرار بهبود كيفيت در زندگي افراد مشهود بوده است0همچنين ليزر واژينال بهترين روش درماني در افراد يائسه ميباشد كه از خشكي و درد هنگام رابطه جنسي رنج مي برند.
ساير استفاده هاي ليزر در زنان:
– جهت روشن كردن و Bleeching تيرگي پوست ناحيه تناسلي و زير بغل
– از بين بردن خال و زگيل و ضايعات پوستي
– درمان عفونت هاي مزمن دهانه رحم
– درمان خشكي واژن در افراد يائسه
– رفع افتادگي و چروكيدگي ناحيه تناسلي
لازم بذكر است كه در مركز زيبايي كيميا مشاوره و انجام ليزر واژينال و ساير عملهاي زيبايي زنان توسط متخصص زنان انجام ميگردد.