هایریس؛ فناوری پوشیدنی فراتر از یک ساعت هوشمند

هايريس امکاناتي فراتر از يک ساعت هوشمند را در اختيار کاربر خود قرار مي دهد و مي تواند به عنوان يک ردياب فعاليت ها عمل کرده و با موبايل هوشمند وي نيز ارتباط برقرار کند. همچنين، با هايريس مي توانيد از ژست هاي حرکتي براي کنترل دستگاه هاي ديگر خود استفاده کنيد.
به گزارش "گروه علم و فناوري" عصرايران، هايريس يک دستگاه پوشيدني هوشمند چند منظوره است که مي توان با افزودن ماژول هاي جديد دامنه کاربردهاي آن را افزايش داد. اين دستگاه هوشمند در دو مدل هايريس کُر و هايريس ترَکِر عرضه مي شود. اين دستگاه هوشمند از طراحي زيبا با قابي شش ضلعي و بند قابل تعويض سود مي برد.
هايريس کُر مدل استاندارد اين محصول است که با استفاده از حسگر حرکت داخلي به عنوان يک ردياب تناسب اندام توانايي رديابي گام ها، کالري مصرفي، مسافت پيموده شده، الگوهاي خواب و ارائه تحقق اهداف را دارد. افزون بر اين، ويژگي رديابي حرکت هايريس کُر به کاربر اجازه مي دهد اپليکيشن ها و دستگاه هاي ديگر که به صورت بي سيم به موبايل هوشمند وي متصل شده اند را کنترل کند. همچنين، اين دستگاه مي تواند به عنوان ساعت هوشمند عمل کرده و اعلان هاي پيام ها و تماس ها را دريافت کند.
هاريس ترَکِر امکان کنترل فناوري ها و اپليکيشن ها از طريق ژست هاي حرکتي و رديابي حرکات کاربر را فراهم مي کند.
هر دو مدل هايريس دستگاه هايي ماژولار هستند و با افزودن ماژول هايي مانند GPS، صدا، تخته مدار و ... بر امکانات آنها افزوده مي شود. پد شارژ بي سيم همراه هايريس امکان شارژ آسان آن را فراهم مي کند. براي هايريس کُر برچسب قيمت 164 دلاري در نظر گرفته شده است.