ليزر سلاحی عليه چربی‌های بدن

اگر لاغري يا تناسب اندام، دغدغه شما هم هست و براي رسيدن به آن تحقيق كرده باشيد، حتما با روش‌هاي مختلفي در اين زمينه آشنا شده‌ايد يا حتي ممكن است دوستان يا اقوامتان به شما راه‌هايي را كه خودشان امتحان كرده‌اند، توصيه كنند.
به گزارش جام جم آنلاين، برخي براي لاغرشدن دنبال راه‌هاي بي‌زحمت يا ميانبر مثل قرص‌ها و كمربند‌هاي لاغري يا رژيم‌هاي سخت و غيراصولي مي‌روند.
اين مساله بخصوص در ميان دخترهاي نوجوان و جوان كه به زيبايي و ظاهر خود توجه زيادي مي‌كنند و در رقابت سختي با همسالان خود هستند، بسيار شايع است كه به هيچ وجه علمي نيست و ما اصلا اين روش‌ها را توصيه نمي‌كنيم زيرا آمارها نشان مي‌دهد استفاده از اين روش‌ها گاهي توانسته چنان عوارضي برجاي بگذارد كه متاسفانه هرگز قابل جبران نيست، اما در مقابل اين افراد، عده‌اي هستند كه از روش‌هاي اصولي و مورد تاييد متخصصان براي خلاصي از چربي‌هاي زائد بهره مي‌برند كه البته همه ما مي‌دانيم بهترين و بي‌عارضه‌ترين روش براي حذف چربي‌هاي زائد و رسيدن به تناسب اندام و از همه مهم‌تر ارتقاي سلامت، ورزش و رژيم غذايي مناسب زير نظر پزشك متخصص است.

اگرچه ممكن است براي رسيدن به نتيجه نهايي نياز به صبر و حوصله و گذشت زمان باشد، اما ارزشش را دارد، البته برخي افراد با اين‌كه وزن مناسبي هم دارند ولي به دلايل ژنتيك اندام متناسبي ندارند و در برخي مناطق بدنشان، برجستگي‌ها يا چربي‌هاي زائدي وجود دارد كه به هيچ طريقي نتوانسته‌اند آنها را از بين ببرند و دسته‌ ديگر، افرادي هستند كه با وجود گرفتن رژيم و انجام ورزش باز هم لاغر نمي‌شوند.
در مورد اين افراد ابتدا بايد علت چاقي مشخص شود و درمان‌هاي لازم صورت گيرد و در عين حال بايد ديد ورزش و رژيم‌شان اصولي و صحيح بوده يا خير؟ و بالاخره افرادي هستند كه به دلايلي، قادر به انجام ورزش يا گرفتن رژيم نيستند. اينجاست كه روش‌هاي جديد از بين بردن چربي مي‌تواند به كمك اين دسته از افراد بيايد.
آنچه در مرحله انتخاب نوع روش از بين بردن چربي‌هاي زائد داراي اهميت است، توجه به ميزان حجم چربي‌هاي زائد و نظر پزشك متخصص و انتظارات فرد است.
يكي از اين روش‌ها كه مي‌توان به‌عنوان پيشرفته‌ترين تكنولوژي موجود در زمينه حذف چربي‌‌هاي زائد با كمترين عارضه از آن نام برد، تكنولوژي ليپوليز با استفاده از فناوري ليزر يا امواج ماوراء‌صوت است.