ورود ال‌جی به بازار فناوری‌های پوشیدنی

پيش‌بيني شده است که شرکت ال‌جي دستبند هوشمند خود مخصوص تناسب اندام را با نام Lifeband Touch در يکي از دو نمايشگاه CES 2014 يا MWC 2014 در ماه‌هاي ژانويه و فوريه سال جديد ميلادي عرضه ‌کند.
به گزارش فارس به نقل از تِک‌تايمز، شرکت ال‌جي سرانجام دستبند هوشمند خود مخصوص تناسب اندام کاربران را با نام Lifeband Touch معرفي کرد و توضيح داد که اين شرکت بزرگ الکترونيکي قصد دارد از اين فناوري پوشيدني در نمايشگاه CES 2014 يا کنگره جهاني تلفن‌همراه(MWC 2014) در ژانويه يا فوريه سال آينده رونمايي کند.
دو نمايشگاه CES و MWC بزرگترين رويدادهاي عرصه فناوري در جهان محسوب مي‌شوند و بسياري از شرکت‌هاي بزرگ جهان آخرين دستاوردهاي خود را در آن‌ها عرضه مي‌کنند.
رسانه‌هاي خبري و شرکت‌هاي تجاري بزرگ هر ساله اين دو نمايشگاه را زير نظر مي‌گيرند تا آخرين دستگاه‌هاي الکترونيکي عرضه شده را معرفي کنند و در اين ميان، پيش‌بيني شده است که شرکت ال‌جي دستبند هوشمند خود مخصوص تناسب اندام را با نام Lifeband Touch در يکي از اين دو نمايشگاه عرضه مي‌کند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده روي شبکه اجتماعي توئيتر، اين دستبند هوشمند شباهت زيادي به Smart Activity Tracker دارد که در نمايشگاه CES 2013 توسط شرکت ال‌جي عرضه شده بود. شرکت ال‌جي اعلام کرده بود که اين دستبند هوشمند را در تابستان سال 2013 روانه بازار مي‌کند که البته به دليل برخي مشکلات اين محصول هرگز به دست کاربران نرسيد.
اما پيش‌بيني مي‌شود که ال‌جي مشکلات خود را در اين زمينه از ميان برداشته است و براي رقابت با محصولات مشابه از جمله Nike+ FuelBand SE که در بازار فروخته مي‌شوند، دستبند هوشمند خود را به زودي عرضه کند.
شايعات منتشر شده حاکي از آن است که اين شرکت کره‌اي همچنين در حال طراحي ديگر فناوري‌هاي پوشيدني است که از جمله آن‌ها مي‌توان به ساعت مچي هوشمند G Arch و هم چنين دستبند هوشمند سلامتي G Health اشاره کرد.
اين در حالي است که شرکت ال‌جي به صورت همزمان بهترين گوشي هوشمند خود موسوم به G3 را نيز توليد مي‌کند تا در آينده نزديک آن را در اختيار کاربران بگذارد.