مکانیسم اولتراسونیک در لاغری موضعی

روش اولتراسونيک براي از بين بردن دائمي چربي هاي موضعي و در نقاط مختلف بدن به کار مي رود. به کمک امواج ماوراي صوت مي توان در خانم ها و آقايان چربي هاي اضافي پهلو، شکم، پشت، ران، غبغب، سينه آقايان و ... را خارج کرد.
بزرگي سينه در آقايان با اين روش به طور دائمي قابل درمان است. اين روش موثرترين راه درمان سلوليت است. انجام اين روش به صورت سرپايي و بدون نياز به بستري است. تجمع بافت چربي زير پوست بدن ما در حقيقت به عنوان رژيم هاي لاغري ، رژيم هاي چاقي - ذخيره انرژي عمل مي کند. اين بافت چربي علاوه بر تامين انرژي مورد نياز در زمان لازم، درجه حرارت بدن را هم در وضعيت متعادل نگاه مي دارد.
اين بافت هميشه در حال جذب شدن و ذخيره دوباره است تا روند سوخت و ساز بدن را در حد طبيعي نگه دارد. محل تجمع چربي در آقايان و خانم ها از نظر ژنتيک متفاوت است. در اشخاصي که اضافه وزن پيدا مي کنند، چربي هاي اضافي مي تواند در تمام نقاط بدن و حتي داخل حفره شکم هم جمع شود و اين چربي هاي اضافي در نهايت باعث به وجود آمدن بيماري هاي قلبي-عروقي، ديابت و ... مي شود.
ليپوساکشن روشي است که با استفاده از آن بافت چربي که به طور موضعي در يک مکان جمع شده، خارج مي شود. در اين شرايط لزومي ندارد افراد حتما چاق باشند، بلکه گاهي با يک وزن ايده آل هم امکان تجمع بافت چربي در يک نقطه از بدن وجود دارد. چربي که با رژيم و ورزش هم رفع نشده و منجر به افزايش سايز لباس مي شود، در همين گروه قرار مي گيرد.
,اولتراسونيک, روشهاي لاغري, روش اولتراسونيک,رژيم لاغري-رژيم غذايي رژيم لاغري سريع رژيم چاق شدن
روش اولتراسونيک براي از بين بردن دائمي چربي هاي موضعي بدن به کار مي رود. لاغري با کويتيشن
مکانيسم کلي اولتراسونيک در لاغري
دستگاه زيبايي و لاغري اولتراسونيک توسط اين دستگاه در فرکانس 40000 هرتز باسرعت باعث لرزش سلولهاي چربي ميشود واين پديده باعث ايجاد حباب هاي هوا در داخل وخارج سلول ميگردد در هنگام انفجار حبابهاي ايجاد شده فشاري در حدود 200 بار ايجاد مي­گردد.
که اين باعث فشرده شدن سلول از خار ج ميگردد و در داخل سلول اين حباب ها باعث شکاف غشا سلول ميشود تا حدي که تري گليسريد را به گليسرين واسيدهاي چرب ازاد تجزيه ميکند
از طرف ديگر اگر حرکت نسبي با مشخصات فوق ميان دو سطح جامد برقرار شود ازدياد دما باعث جوش خوردن دو سطح ميگردد.
منبع: اکا ايران