درباره لیزر اسکارلت

با افزايش سن، ساختار پوست تغيير مي‌کند. در سنين بالاتر ممکن است با چين و چروک، علائم پيري، ضخيم شدن، شل شدن و خشکي پوست مواجه شويد. فاکتورهاي متعددي در جلوگيري از پيري پوست دخالت دارند که به سلامت و شيوه زندگي فرد وابسته است. مصرف سيگار و الکل، قرار گرفتن طولاني مدت در معرض نور خورشيد، قرار گرفتن در معرض هواي سرد، ورزش نکردن، داشتن استرس، نداشتن خواب کافي، تغذيه نامناسب و … از عوامل شايع در ايجاد پيري پوست هستند.
جوانسازي پوست به فرآيندي اطلاق مي‌شود که براي از بين بردن علائم پيري پوست انجام مي‌شود. در جوانسازي پوست، چين و چروک‌‌ها، خطوط و افتادگي پوست و مناطق تضعيف شده، بازسازي مي‌شود و پوست ظاهري جوان‌تر پيدا مي‌کند. امروزه روش‌هاي متعددي براي جوانسازي پوست وجود دارد.
ميکرونيدلينگRF Fractional – New Scarlet

معرفي

اسکارلت از امواج راديوفرکانس با تکنولوژي فرکشنال ميکرونيدلينگ استفاده نموده، و بعنوان اولين توليد کننده سيستمهاي FMR در دنيا، درحال حاضر، شناخته شده ترين برند تکنولوژي فرکشنال مي باشد. دستگاه اسکارلت
در اين دستگاه، 25 عدد نيدل بطور همزمان وارد پوست مي شود که عمق نفوذ آنها بين 0.5-3.5 mm با دقت 0.1 mm قابل تنظيم مي باشد. آرايش اين نيدل ها طبق يک شبکه ماتريکسي بسيار پيشرفته و بصورت Bipolar مي باشد.
گرماي توليد شده توسط RF از يک طرف موجب افزايش سنتز کلاژن و الاستين شده، از طرف ديگر، موجب Remodeling کلاژن مي شود.
با توجه به قانون اهم در مورد ميزان عبور جريان الکتريکي از مقاومتهاي مختلف موازي، عبور جريان راديوفرکانس از لايه هاي مختلف اپيدرم و درم، يک محدوده حرارتي به شکل قطره اشک پديد مي آورد. با توجه به اين قانون و با توجه به اينکه بيشترين مقاومت مربوط به اپيدرم است، حرارت بسيار کمي در اپيدرم ايجاد شده، خطر ايجاد آسيب حرارتي و سوختگي در اپيدرم بطور کامل از بين خواهد رفت. همچنين، اگر نوک اين نيدلها به بافت چربي برخورد کنند، با توجه به بيشتر بودن مقاومت چربي نسبت به درم، انرژي به درم منتقل شده، ليز چربي در ناحيه درم مشاهده نخواهد شد.