با آیفون عضلاتتان را آب کنید

شايد آيفون کاربردهاي زيادي داشته باشد اما تا به حال کسي از آن بوسيله آن خود را لاغر نکرده است؛ برنامه‌هايي براي اين تلفن هوشمند ارائه شده که بوسيله آن مي‌توان سلامت و تناسب اندام خود را کنترل کنيد.
به گزارش ايسنا، در اين گزارش هشت برنامه مخصوص گوشي‌هاي آيفون معرفي مي‌شود که بوسيله آن‌ها مي‌توانيد کمي به سلامت خود بيشتر توجه کنيد.

Calorie Counter & Diet Tracker
درست است که ورزش کردن لاغري را به همراه دارد، اما اگر ميزان کالري مصرفي تغييري نکند، در نهايت ورزش هيچ تاثيري بر کاهش وزن نخواهد داشت. يک کالري‌شمار حرفه‌اي و دقيق، ساده‌ترين و سريع‌ترين راه براي مديريت ميزان کالري مصرفي است.
اين برنامه چنين وظيفه‌اي را به گردن مي‌گيرد. يک بانک اطلاعاتي قوي که بيش از دو ميليون نوع غذا را از نظر درصد کالري مي‌سنجد و براي کساني که مشکل اضافه وزن دارند، يک راهنماي تغذيه مناسب محسوب مي‌شود.

Lose It
اگر شما هم به افزايش وزن دچاريد و يا به هر دليلي مي‌خواهيد لاغرتر از آنچه اکنون هستيد باشيد، بهتر است به يک راه علمي بينديشيد. رژيم‌هاي خودسرانه در بيشتر مواقع يا نتيجه عکس دارد و يا با آسيب‌هاي بدني همراه است. اطلاعات کامل در مورد انواع غذاها و ميزان کالري، کربوهيدرات و پروتئين و چربي آن‌ها مي‌تواند يکي از موثرترين روش‌ها براي کاهش وزن باشد. اين برنامه چنين اطلاعاتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد که با دانستن آن مي‌توانيد يک برنامه‌ريزي درست و اصولي را براي کاهش وزن آغاز کنيد.

Weight Watchers Mobile
برنامه‌اي براي مراقبت از وزن شما. اگر وزن خود را مرتب کنترل نکنيد، ممکن است زماني به فکر بيفتيد که کمي دير شده باشد و کارتان سخت شود. Weight Watchers برنامه‌اي است که به شما در اين راه کمک مي‌کند. اين برنامه علاوه بر اين‌که اطلاعات کاملي در مورد مواد غذايي و ميزان کالري آن‌ها به شما مي‌دهد، بر کاهش يا افزايش وزن‌تان هم نظارت مي‌کند و مي‌تواند با استفاده از روش‌هاي علمي موجب تنظيم وزن و مصرف کالري شود. ارائه بيش از 150هزار دستور تهيه غذا با توجه به مفيد بودن آن‌ها براي سلامت و تناسب نيز از امکانات اين برنامه است.

ACTIVE
اين برنامه هر چه را در مورد Active.com مي‌خواهيد بدانيد در اختيارتان مي‌گذارد. بوسيله اين نرم‌افزار مي‌توانيد هر مقاله و يا اطلاعاتي را که در مورد تناسب اندام و تمرينات ورزشي مي‌خواهيد، جست‌وجو و دريافت کنيد؛ از معرفي نزديک‌ترين باشگاه و سالن ورزشي گرفته تا اطلاعاتي در مورد نوع تمرين و يا برنامه غذايي متناسب با نيازتان در اين برنامه يافت مي‌شود.
علاوه بر اين، اگر آنلاين باشيد مي‌توانيد تمرينات و درجه پيشرفت خود را در شبکه‌هاي اجتماعي به‌اشتراک بگذاريد و يا از تجارب و اندوخته‌هاي ديگران استفاده کنيد.

Workout Trainer
WORKOUT TRAINER يکي از برنامه‌هاي خوب براي علاقه‌مندان به تناسب اندام است که هزاران حرکت و نرمش را در اختيار کاربران قرار مي‌دهد. اين برنامه به کمک تمرينات گام به گام صوتي، عکس و دستورالعمل‌هاي ويدئويي کامل، بيش از هزار تمرين بدني رايگان را به شما آموزش مي‌دهد.
اين برنامه مخصوص کساني است که مي‌خواهند بدون استفاده از هرگونه تجهيزات ورزشي، عضلات خود را شکل دهند و يا در حال کار کردن با کامپيوتر بتوانند سلامت اندام خود را تضمين کنند. عکس‌ها و فيلم‌هاي آموزشي هر حرکت با جزئيات، مشاوره رايگان مجازي براي تناسب اندام، به‌اشتراک گذاشتن تمرينات و حرکات، پخش موسيقي در هنگام مشاهده حرکات و رديابي تمرينات براي مشاهده پيشرفت کاربر، از امکانات خوب اين برنامه است.

Ab Workouts Free
در اين‌که ورزش و انجام تمرينات حرفه‌اي در باشگاه موجب کاهش وزن و عضله‌سازي مي‌شود شکي نيست، اما اگر وقت و هزينه لازم براي رفتن به باشگاه را نداريد، دليلي ندارد ورزش را کنار بگذاريد. فناوري فکر همه‌چيز را کرده است. با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد راحت‌تر از آنچه فکر مي‌کنيد به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسيد، بدون اين‌که هزينه‌اي متقبل شويد.

Fitness Pro
مهم نيست که براي ورزش يا تناسب اندام به باشگاه نمي‌رويد. نرم‌افزارهاي تناسب اندام مي‌توانند همان کار را برايتان انجام دهند. Fitness Pro يکي از اين برنامه‌هاي مفيد و کاربردي است که مي‌تواند مانند يک مربي خصوصي شما را تمرين دهد و بيش از 400 عکس تمريني را در اختيارتان قرار دهد. کافي است نوع حرکات و تمرينات مورد نظر خود را که مطابق با هدف‌تان است انتخاب کرده و آن‌ها را همراه با برنامه انجام دهيد.
اين برنامه هر هفته تمرينات متفاوتي را به شما آموزش مي‌دهد که مي‌توانيد آن را متناسب با نيازتان انجام دهيد. در صورت آنلاين‌بودن هم مي‌توانيد نتيجه تمرينات خود را با دوستانتان به‌اشتراک بگذاريد.

Bodybuilding.com
با اپليکيشن Bodybuilding.com به يکي از بزرگ‌ترين شبکه‌هاي اجتماعي ورزشي که موضوع اصلي آن تناسب اندام است دسترسي خواهيد داشت. اين برنامه که ميليون‌ها عضو دارد، يکي از پرطرفدارترين پايگاه‌هاي هواداران تناسب اندام در دنيا است.
اين برنامه رايگان را دانلود کرده، در آن عضو شويد و با ايجاد يک پروفايل شخصي، در جريان تمام اتفاقاتي که در آن مي‌افتد قرار بگيريد. در اين شبکه علاوه بر اين‌که با دوستان زيادي آشنا مي‌شويد، مي‌توانيد انواع و اقسام تمرينات ورزشي و برنامه غذايي مناسب براي رسيدن به حجم و عضله را دريافت کنيد و وضعيت پيشرفت بدني خودتان را هم از طريق برنامه کنترل نماييد.