ایده های نو و خلاقانه برای پاییزی کردن دکوراسیون منزل تان

ما در اینجا انواع دکورها و وسایل تزئینی بسیار مناسب را برای خانه تان معرفی کرده ایم که به راحتی خودتان می توانید آنها را درست کرده و برای دکوراسیون پاییزی خانه تان از آن  بهره مند شوید.

هدیه هایی تزئینی برای مهمانان
هدیه هایی بسیار کوچک را برای تک تک مهمانان تهیه کرده و برای تزئین آن هم از روبان کاغذی استفاده کنید و در نهایت هر کدام از آنها را روی صندلی مخصوص مهمانان قرار دهید.

دستمال های مخصوص غذا
تعدادی دستمال را که برای قرار دادن داخل بشقاب های روی میز ناهارخوری در نظر گرفته اید را در ابتدا به صورت لوله ای درآورده و سپس یک بلوط زیبا که روی آن یک مروارید بسیار درخشان وجود داشته باشه را تهیه کرده و آن را با یک روبان مخمل زرق و برق دار دور آن ببندید.

دکوراسیونی فوق العاده جذاب
انواع گل های آفتاب گردان که به رنگ های گوناگونی هم می باشند را در نظر گرفته و سپس هر کدام را داخل ظرف هایی که کمی در آنها آب می باشد قرار داده و در نهایت میزتان را با این بشقاب های زیبا تزئین کنید.

ظرف تزئینی روی میز ناهارخوری
از کدو تنبل برای تزئینات روی میز ناهار خوری استفاده کنید و برای اینکاراز انواع گل های شناور، شمع های زیبا ، و یا سنگ های زیبای رودخانه استفاده کنید .یک ظرف را در نظر بگیرید و داخل آن را پر از دانه ها ی خشک و مصنوعی کنید .

کدو تنبل فانتزی
کدو تنبل هایی را درنظر بگیرید و حفره هایی را داخل آنها ایجاد کنید و در نهایت یک تزئینی بسیار زیبا با حالت گرافیکی بسیار دیدنی را درست کنید. می توانید داخل آنها شمع روشن کنید تا زیبایی این کدوها را چند برابر کنید.

دکوری برای جلوی پنجره
شمعدان های شیشه ای ساده ( یا گلدان هایی ) را انتخاب کرده که به شکل استوانه ای باشند و سپس دورتادور آن را با انواع کاغذ های رنگی و نوارهای زیبا تزئین کنید و در نهایت آنها را در گوشه ی دنجی در کنار پنجره قرار دهید و داخل آنرا با انواع توت ها و شاخه ها و شکوفه ها و برگ های تزئینی پر کنید.

گلدانی از دانه های قهوه
دانه های قهوه یک وسیله ی بسیار مناسب برای تزئین است! برای این کار در ابتدا یک گلدان کوچک را در نظر می گیریم و داخل آن را پر از دانه های قهوه می کنیم. سپس داخل آن را پر از گل های رنگارنگ و زیبا می کنیم. سعی کنید برای این مدل تزئینات از ترکیب رنگ های سفید، سبز ، آبی یا نارنجی استفاده کنید.


تزئینات جنگلی
درختان مینیاتوری برای ایجاد یک دکوراسیون جنگلی بسیار مناسب می باشند. در اینجا ، ما ترتیبی از اندازه های مختلف این گلدان های درست شده با انواع چمن های مصنوعی و کاج های خشک را به شما نشان داده ایم. می توانید از چوب دارچین استفاده کنید و برای چسباندن اینها به یکدیگر از چسب حرارتی استفاده کنید. باید گفت کاج های سوزنی یکی از بهترین گلدان های گیاهی تزئینی می باشد.


کدوی تزئینی سیاه و سفید
این کدو تنبل به رنگ سفید درآمده است و بعد هم طرح هایی به رنگ مشکی روی آن درآمده است و در نهایت روی یک ظرف کیک خوری به صورتی کاملا منحصر به فرد درآمده است.